English

فرهمند پور:

شخصیت حاج قاسم باید سر لوحه عمل مسئولان شود

فرماندار ویژه شهرستان دزفول: شخصیت شهید سلیمانی برای ما مسئولین باید سرلوحه عمل باشد و مانند ایشان همیشه در صحنه باشیم و با تصمیمات درست و با پیگیری های به موقع وضعیت فعلی کشور را بهبود دهیم.

شخصیت حاج قاسم باید سر لوحه عمل مسئولان شود

فرماندار ویژه شهرستان دزفول طی گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری موج خوزستان اظهار کرد: خصلت هایی که شهید حاج قاسم سلیمانی داشت باعث شد تا ایشان از چهره‌های محبوب شوند.

وی افزود: شهید حاج قاسم، شاخصه هایی که داشت باعث این محبوبیت میشد مثلاً مردمی بودنش مثلاً در میدان بودنش، آن چیزی که از همه مهم تر بود ایشان یک انسان واقعی بود و شخصی پوپولیستی نبود.

وی با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی به معنای واقعی مرد میدان بود، گفت: مثلاً اگر در میدان حاضر می‌شد و دستور می داد تا آخر پیگیر آن دستور بود و آن را پیگیری می‌کرد.

فرماندار ویژه شهرستان دزفول اضافه کرد: شخصیت شهید سلیمانی برای ما مسئولین باید سرلوحه عمل باشد و مانند ایشان همیشه در صحنه باشیم و با تصمیمات درست و با پیگیری های به موقع وضعیت فعلی کشور را بهبود دهیم.

فرهمند پور افزود: یکی دیگر از مباحثی که حاج قاسم را محبوب می کرد صداقت حاج قاسم بود، میگویند در سیل شادگان وقتی که حاج قاسم وارد صحنه میدان شد آنجا دستور داده بود تا یک دستگاه لودر به محل بیاید، تعدادی از همراهان ایشان گفتند که حاجی شما بروید و لودر دارد می آید ولی ایشان گفتند که من میمانم تا این لودر را به چشمان خود ببینم و دستوری نداد که از میدان برود و ماند تا پیگیری اش به نتیجه برسد و آن را اجرایی کند.

وی با بیان اینکه مردم شهید حاج قاسم سلیمانی را در کنار و جبهه خود میدانستند گفت: ایشان در بین مردم بودن را دوست داشت و مردم هم با ایشان راحت بودند.

فرماندار ویژه شهرستان دزفول به تهاجمات دشمن در حیطه فرهنگی اشاره کرد و گفت: الحمدالله در شهرستان دزفول برنامه‌های خوبی را انجام داده ایم، انشالله تا پایان دهه مقاومت این برنامه‌ها را داریم من جمله برنامه امروز که در آستان مقدس حضرت سبزقبا(ع) برگزار شد که انبوه جوانان و دوستداران شهید حاج قاسم سلیمانی در این برنامه حضور پیدا کردند.

فرهمند پور با بیان اینکه انشالله برنامه ما این است که برنامه های فرهنگی در سطح شهرستان بیشتر اجرا شود افزود:  نکته دیگر در مسیر مقابله با چالشهای فرهنگی اجرای گسترده برنامه های فرهنگی است و هرچند ما در موضوعات مختلف فرهنگ سازی کنیم جوانانی که نوک پیکان حملات گسترده فرهنگی دشمنان هستند میتوانند آگاه شوند و آسیب های کمتری ببینند.

وی ادامه داد: با تفکیک برنامه ها و تشریح درست مطالب و مسائل فرهنگی در جامعه میتوانیم در مقابل با چالش های فرهنگی موفق شویم.

نماینده عالی دولت در شهرستان دزفول افزود: برنامه ما به عنوان نماینده دولت در شهرستان این است که در مناسبت های مختلف برای روشنگری هرچه بیشتر در سطح شهرستان برنامه‌های مختلفی را انجام دهیم چرا که دزفول نام بلندی دارد، دزفول در دوران بعد از انقلاب در دوران هشت سال دفاع مقدس چه در حوزه دفاعی حریم و حرم و حوزه سلامت همیشه شاخص بوده است، پس قطعاً در راه مبارزه با چالش های فرهنگی ما نیز موفق خواهیم شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه