English

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام:

۶۰۰ میلیارد تومان برای بهسازی راه های استان اختصاص یافته است

مدیر کل راهداری ایلام گفت: در راستای بهسازی و روکش اسفالت راههای ایلام مبلغ ۶٠٠ میلیارد تومان به این مهم اختصاص یافته است.

۶۰۰ میلیارد تومان برای بهسازی راه های استان اختصاص یافته است

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، سید زاهدین چشمه خاور در نشست خبری با اصحاب رسانه ایلام به مناسبت فرارسیدن هفته راهداری و حمل و نقل جاده ای اظهار داشت: در کشور ۹۵ درصد حمل و نقل، ترانزیت کالا در بخش جاده ای انجام می شود.

وی افزود: در راستای بهسازی و روکش اسفالت راههای ایلام مبلغ ۶٠٠ میلیارد تومان به این مهم اختصاص یافته و تا دو سال اینده به طور کامل اجرایی می شود.

مدیرکل راهداری ایلام گفت: همچنین در سال جاری ۸ کیلومتر راه با امکانات ماشین الات راهداری ساخته و در حال حاضر تردد از آن انجام می شود.

چشمه خاور ادامه داد: اداره کل راهداری و حمل و نقل حاده ای ایلام هم اکنون ۳٠٠ میلبارد تومان به پیمانگاران بدهکار است که امیدواریم با قول مساعدت مسئولان مربوطه این میران جذب و مشکل مربوطه رفع شود.

وی گفت: برای ایمن سازی جاده های ایلام تمام و توان و تلاش راهداری بکار گرفته و در این راستا اقدامات مناسبی انجام شده است.

مدیر کل راهداری ایلام گفت: در حال حاضر ۲۵ دستگاه ثبت تخلف در سطح جاده های ایلام فعال و نصب ۱۱ دستگاه دیگر در دست اقدام است.

وی افزود: همچنین ۳۷ دوربین نظارتی و ۵۲دستگاه تردد شمار در سطح جاده های ایلام فعال است.

چشمه خاور عنوان کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون ۱۶٠ کیلومتر شانه سازی، ۶ هزار کیلومتر خط کشی در سطح راه های ایلام انجام و سه پیچ پرخط در محور مهران به دهلران نیز حذف شده است.

وی اضافه کرد: همچنین در راستای ایمنی جاده های ایلام در سال جاری نصب ۳٠تابلو کامپوزیتی در دستور کار قرار دارد که تا کنون از این تعداد ۲٠ هزار تابلو نصب شده است.

مدیر کل راهداری ایلام اضافه کرد: هم اکنون ۲۵ پروژه راهسازی روستاها با یک صد کیلومتر روکش آسفالت در سال جاری انجام می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه