English

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد خبر داد؛

کشف ۸ دستگاه ماینر قاچاق در نجف آباد

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد از کشف 8 دستگاه ماینر قاچاق به ارزش یک میلیارد و 700 میلیون ریال در عملیات مأموران انتظامی این شهرستان خبر داد.

کشف 8 دستگاه ماینر قاچاق در نجف آباد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ میثم گوهری آرانی بیان داشت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و جمع آوری دستگاه های غیرمجاز استخراج ارز دیجیتال مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان نجف آباد با انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی از فعالیت مجرمانه فردی در این خصوص مطلع و بررسی موضوع را دردستورکار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران این فرماندهی ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به محل نگهداری دستگاه های ماینر قاچاق اعزام و در بازرسی از یک باب منزل تعداد 8 دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد با بیان این که دستگاه های ماینر مکشوفه فاقد مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود تصریح کرد: کارشناسان مربوطه ارزش این دستگاه ها را یک میلیارد و700 میلیون ریال برآورد کردند.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به این که در این عملیات یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد خاطر نشان کرد: برخورد با قاچاق کالا و مخلان نظام اقتصادی کشور از اولویت های فراجا بوده و از شهروندان می خواهیم در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت غیر مجاز در زمینه قاچاق کالا و استخراج غیر قانونی ارز دیجیتال بلافاصله مراتب را از طریق شماره تماس110 به پلیس اطلاع دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه