English

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد خبر داد؛

کشف ۱۶دستگاه ماینر قاچاق از یک منزل مسکونی در نجف‌آباد

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد از کشف ۱۶دستگاه ماینر قاچاق از یک منزل مسکونی در نجف‌آباد خبر داد.

کشف ۱۶دستگاه ماینر قاچاق از یک منزل مسکونی در نجف‌آباد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ میثم گوهری آرانی گفت: مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان نجف‌آباد با انجام اقدامات فنی و هوشمندانه، از اقدام مجرمانه فردی در خصوص راه‌اندازی و بهره‌برداری از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال مطلع و در این رابطه موفق به کشف ۱۶دستگاه ماینر که به صورت غیرمجاز راه‌اندازی شده و در حال استخراج ارز دیجیتال بود، شدند.

وی اظهار داشت: مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان نجف‌آباد با انجام اقدامات فنی و هوشمندانه، از اقدام مجرمانه فردی در خصوص راه‌اندازی و بهره‌برداری از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

این مقام انتظامی گفت: در این رابطه مأموران کلانتری ۱۷ نجف‌آباد پس از تکمیل تحقیقات خود ضمن هماهنگی با مرجع قضائی طی بازدید از یک منزل مسکونی موفق به کشف ۱۶دستگاه ماینر که به صورت غیرمجاز راه اندازی شده و در حال استخراج ارز دیجیتال بود، شدند.

گوهری آرانی با اشاره به اینکه ارزش دستگاه‌های کشف شده از سوی کارشناسان ۵ میلیارد ریال برآورد شده است، اظهار کرد: در این خصوص یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد با بیان اینکه استخراج غیر مجاز ارزهای دیجیتال جرم بوده و پلیس قاطعانه و درچارچوب قانون با متخلفان در این زمینه برخورد می‌کند، خاطرنشان کرد: از شهروندان تقاضا می‌شود چنانچه از فعالیت غیرمجاز اشخاصی در این رابطه مطلع شدند، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه