English

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تبریز:

جهاددانشگاهی ظرفیت‌های خوبی در حوزه افکارسنجی دارد

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تبریزگفت: جهاددانشگاهی ظرفیت‌های خوبی در حوزه افکارسنجی دارد.

جهاددانشگاهی ظرفیت‌های خوبی در حوزه افکارسنجی دارد

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام محمد انوری، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تبریز، در دیدار با سرپرست سازمان جهاددانشگاهی استان، با تاکید بر این‌که جهاددانشگاهی فعالیت‌های مختلفی را پیگیری کرده و محورهای فعالیتی این نهاد، گسترش یافته است، اظهار کرد: امروز جهاددانشگاهی یک نهاد صرفا فرهنگی نبوده و به یک نهاد علمی، پژوهشی و فرهنگی تبدیل شده است.

وی با اشاره به ضرورت برقراری ارتباط جهاددانشگاهی با صنعت به صورت تخصصی‌تر و افزون‌تر و به کارگیری مضاعف ظرفیت‌ها در این رابطه، خاطرنشان کرد: جهاددانشگاهی نیروی انسانی قوی دارد و باید این ظرفیت به طور تمام و کمال مورد استفاده قرار گرفته و نیروها با تمام ظرفیت وارد میدان شوند، چراکه توان بسیاری دارند و نباید مورد غفلت واقع شوند.

وی با بیان این‌که نقش فرهنگی جهاددانشگاهی در داخل دانشگاه قابل کتمان نیست، اما می‌توان از این ظرفیت بیشتر استفاده کرد، ادامه داد: باید ارتباطات بین دانشگاه و جهاددانشگاهی وسیع‌تر شده و دانشگاه بتواند از ظرفیت‌های فرهنگی جهاد به طور موثر استفاده کند، حتی می‌تواند بخشی از مباحث فرهنگی به جهاد دانشگاهی، به عنوان عضو شورای فرهنگی دانشگاه، سپرده شود.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تبریز با تاکید بر این‌که جهاددانشگاهی ظرفیت‌های خوبی در حوزه افکارسنجی دارد، افزود: خبرگزاری‌های ایسنا و ایکنا نیز ظرفیت‌ رسانه‌ای بالایی در این سازمان بوده که از بستر دانشجویی شروع شده و می‌تواند پای کار مباحث دانشگاهی قرار گرفته و اثرآفرین باشد.

وی  در پایان تاکید کرد: با تمام توان در کنار جهاددانشگاهی هستیم تا با همکاری و هم افزایی بتوانیم ماموریت‌های فرهنگی و علمی را پیش ببریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه