English

رییس اداره اکرام کمیته امداد فارس:

دو هزار نفر به مددجویان محسنین در فارس افزوده شد

رئیس اداره اکرام کمیته امداد فارس گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۲ هزار فرزند جدید به تعداد فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان افزوده شده است.

دو هزار نفر به مددجویان محسنین در فارس افزوده شد

به گزارش خبرگزاری موج فارس، افسانه اقبال رییس اداره اکرام امداد فارس در جمع خبرنگاران گفت: از ابتدای سال تاکنون نزدیک به ۲ هزار فرزند جدید به تعداد فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد فارس اضافه شده است. در این بازه زمانی ۲۲ هزار حامی جدید جذب شدند که حمایت از ۵۵ هزار فرزند را عهده دار شدند.


او ادامه داد: در حال حاضر ۲۸ هزار و ۷۵ فرزند ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد فارس هستند که ۱۲۸ هزار و ۲۶۴ حامی حمایت این عزیزان را بر عهده دارند.

اقبال افزود: برای تهیه لوازم التحریر فرزندان تحت حمایت این نهاد در بازه زمانی یکماهه نیمه دوم شهریورماه تا پایان ۱۵ مهرماه جاری بالغ بر ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کمک‌های حامیان به صورت مستقیم به حساب فرزندان واریز شده است.

رییس اداره اکرام امداد فارس عنوان کرد: شرکت صنعتی گلرنگ ۵۷ بسته تحصیلی و موسسه خیریه عترت فاطمی ۴۰۰ بسته تحصیلی برای فرزندان ایتام ومحسنین تحت حمایت کمیته امداد فارس تهیه کردند که بین دانش آموزان جامعه هدف توزیع شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه