English

رئیس اتاق بازرگانی تبریز:

تامین اجتماعی یاری گر واحدهای تولیدی استان باشد

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز از سازمان تامین اجتماعی خواست تا در شرایط اقتصادی کشور، یاری گر و کمک حال سربازان حوزه تولید و واحدهای تولیدی استان باشد و از هر گونه کمک به آنها دریغ نکند.

 تامین اجتماعی یاری گر واحدهای تولیدی استان باشد

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، یونس ژائله رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز در نشست هم اندیشی مدیران واحدهای تولیدی، صنعتی و تجاری استان با مدیرکل، روسای شعب و معاونین اداره کل تامین اجتماعی آذربایجان شرقی با موضوع بررسی مسائل و مشکلات جاری واحدهای تولیدی در حوزه تامین اجتماعی، به مشکلات عدیده واحدهای تولیدی و لزوم کاستن این مشکلات از سوی ادارات دولتی اشاره کرد و گفت: سازمان دولتی مربوطه در این راستا می تواند چندین نگرش را پیش رو داشته باشد.

وی ادامه داد: نگرش اول این است که به واحدهای تولیدی به عنوان محل کسب درآمد و تامین بودجه نگاه شود و یا در این وضعیت سخت اقتصادی، دستشان را گرفته و آن ها را از بند مشکلات رها کنند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز ابرازکرد: اینکه تامین اجتماعی در شرایط کنونی گرفتار مشکلات عدیده مالی و بودجه ای بوده، بر همگان واضح است اما در این میان، نباید کارآفرینان و فعّالان اقتصادی را قربانی این مشکلات کرده و به دنبال تامین بودجه از این افراد بود. 

ژائله از سازمان تامین اجتماعی خواست تا در شرایط اقتصادی کشور، یاری گر و کمک حال سربازان حوزه تولید و واحدهای تولیدی استان باشد و از هر گونه کمک به آنها دریغ نکند.

مدیرکل تأمین‌اجتماعی آذربایجان‌شرقی نیز در این نشست با بیان اینکه مشکلات موجود در سازمان تامین اجتماعی سبب نمی شود تا برای تامین بودجه خود به چرخه تولید فشار و آسیب وارد کنیم، گفت: کارفرمایان به عنوان شرکای اجتماعی و پر و بال سازمان محسوب شده و ما خود را خادم این بخش می دانیم.

یونس دباغ صادقی پور ادامه داد: اگر امروز کارفرمایان از برخی موضوعات مرتبط با این سازمان و به خصوص رفتارهای بازرسان ناراضی هستند، ما خود را در مقابل این کارفرمایان پاسخگو دانسته و به خاطر هر رفتار ناشایستی عذرخواه این قشر هستیم.

دبیر اتاق تبریز نیز در این نشست با مثبت ارزیابی کردن فضای گفتگوی ایجاد شده بین دو طرف گفت: فضای گفتگو و هم اندیشی بسیار خوبی ایجاد شده که امیدواریم منجر به نتیجه شده و سازمان، تلاش خود را برای حل مشکلات کارفرمایان به کار گیرد.

جعفر محرم پور ادامه داد: خوشبختانه نمایندگان اتاق در هیات های بدوی و تجدید نظر تشخیص مطالبات سازمان تامین اجتماعی پیگیر موضوعات مربوطه هستند و جلسات ماهانه هم اندیشی مربوط به اعضای این هیات ها در اتاق برگزار می شود.

در این جلسه مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی استان به بیان مشکلات و دغدغه های مرتبط به خود در موضوع تامین اجتماعی پرداخته و مدیران و معاونان سازمان نیز پاسخگوی آنها شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه