English

شهرداری ها بیشترین ظرفیت را برای توسعه زیر ساخت های اسکیت دارند

مجید هنرجو رئیس فدراسیون اسکیت در مجمع انتخاباتی هیات استان اردبیل شهرداری ها را بزرگترین ظرفیت برای توسعه زیر ساخت های این رشته ورزشی عنوان کرد.

شهرداری ها بیشترین ظرفیت را برای توسعه زیر ساخت های اسکیت دارند

به گزارش خبرگزاری موج ،مجید هنرجو رییس فدراسیون اسکیت در جلسه مجمع انتخاباتی هیات اسکیت استان با اشاره به اینکه اسکیت یک رشته خانوادگی،همگانی و در بعد دیگر قهرمانی است، گفت: شهرداری می تواند در راستای توسعه ورزش اسکیت در ابعاد مختلف اعم از احداث زیر ساخت های اسکیت در فضا های سبز و هم چنین برگزاری جشنواره های خانوادگی موثر باشد.

وی با بیان اینکه از 12 رشته اسکیت تاکنون 8 رشته آن در فدراسیون فعال شده، اظهار کرد:رشته های سرعت،اینلاین هاکی ،اسکیت هاکی روی یخ، فری استایل، نمایشی، آلپاین، رولبال، برد و رولر فری استایل از جمله رشته های اسکیت هستند که تاکنون فعال کرده ایم.

هنرجو در ادامه افزود:فدراسیون اسکیت در حوزه های تربیت مربی،ورزشکاران،داوران و حوزه های دیگر برای توسعه این رشته به استانها کمک خواهد کرد ولی استانها اول باید زیر ساخت های این رشته را فراهم سازند.

وی به اقدامات فدراسیون در 6 ماهه سال جاری اشاره کردو افزود: فدراسیون در 6 ماهه اول سال لیگ نوجوانان و جوانان و بزرگسالان سرعت،مسابقات آلپاین،برگزاری مسابقات فری استایل در کرمان و تهران که با استقبال خوبی نیز مواجه شد بود را برگزار کرد.

مجید هنرجو استان اردبیل را در رشته فری استایل بصورت حرفه ای دارای استعداد ویژه دانست که می تواند قهرمانان خوبی را تحویل تیم ملی دهد و در میادین جهانی و بین المللی بدرخشد.

علی بیداردل معاون ورزش نیز گفت: اسکیت یک رشته پرتحرک و شاداب است که طرفداران بی شماری را در سراسر جهان دارد و کشورها سرمایه گذاری های زیادی برای این رشته انجام می دهند.

بیداردل بالا بودن آمار بیمه ورزشی اسکیت استان را دلیل پرطرفدار بودن این رشته در بین شهروندان دانست که با توجه به ورزشکاران و مربیان مجرب فعال در این هیات و استفاده از این ظرفیت،استان اردبیل می تواند در سطح کشور حرفی برای گفتن داشته باشد.

معاون ورزش اداره کل در ادامه افزود:در حال حاضر تنها مشکل این رشته نبود زیرساخت مناسب است که اقدامات احداث سالن اسکیت در شهر اردبیل فراهم شده است که پس از افتتاح یکی از سالنهای بی نظیر کشور خواهد بود که متاسفانه به دلیل تورم و افزایش هزینه ها این پروژه از سال 99 بصورت راکد با 40درصد پیشرفت فیزیکی باقی مانده است و برای تکمیل این سالن 300 میلیارد ریال بودجه لازم است.


 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه