English

رییس شورای شهر کرج:

کاهش صدور پروانه ساخت درآمد مدیریت شهری کرج را تقلیل می دهد

رییس شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه امسال با کاهش پرونده های صدور مجوز ساخت در این کلانشهر مواجه هستیم ، گفت : پیش بینی می شوداین امر سبب کاهش درآمد و عدم تحقق کامل بودجه سال جاری مدیریت شهری کرج شود.

کاهش صدور پروانه ساخت درآمد مدیریت شهری کرج را تقلیل می دهد

به گزارش خبرگزاری موج البرز،  علی قاسمپور  روز سه شنبه در نشست کمیته تثبیت شورای اسلامی شهر کرج که با حضور دادستان کرج و سایر مسوولان برگزار شد، افزود: در شورای شهر کرج مسائل شخصی و قدرت طلبی وجود ندارد و امور طبق نظر اکثریت جمع پیش می رود.

وی بیان داشت : امروز  اعضای شورای ششم کرج  در توانایی، تخصص، سلامت و  امثال آن  زبانزد هستند و با تمام توان به شهروندان خدمت خواهند کرد.

قاسمپور تاکید کرد: افزایش رضایتمندی شهروندان مهمترین مقوله برای مدیریت شهری کرج است و این موضوع را با ارائه خدمات مناسب دنبال خواهیم کرد.

وی با اشاره به وجود ۱۰  هزارو ۷۰۰پرونده کمیسون ماده صد در شهرداری کرج گفت : در این زمینه اقداماتی صورت گرفته و پرونده هایی که  بر اساس طرح تفضیلی دلیل تخریب آنها  مشخص شده اکنون در دست اقدام و بررسی هستند. قاسمپور افزود: برخی آرا در خصوص کمیسیون ماده صد از طرف دیوان عدالت اداری  صادر شده اگر  مربوط به  قبل از طرح تفضیلی بوده و استنادآن به قصور شهرسازی  برگردد برای آنها برنامه ریزی خواهیم کرد.

وی بیان داشت:  اقداماتی در خصوص افزایش شعب رسیدگی به موارد ماده صد انجام گرفته و ۲ کمیسیون اضافه شده است ؛ در آمد حاصل از کمیسیون ماده صد باید صرف و عمران و آبادانی شهر کرج شود. قاسپمور گفت : بودجه شهرداری رسمی نبوده بلکه اسمی است ، هر چند بودجه سالانه نوشته  و در شورا تصویب می شود اما  براساس پیش بینی درآمد و هزینه است.

وی یادآور شد: در سال ۱۴۰۰ حدود  ۹۲ درصد بودجه پیش بینی شده  محقق شد که با بودجه تصویبی  هشت درصد اختلاف و کمبود داشت.  قاسپمور گفت : امروز واقعیت این است که درآمد   شهرداری هابه واسطه مسائل اقتصادی که گریبانگیر کشور است مانند تحریم های ظالمانه و موضوعات بانکی و غیره ، کاهش یافته است . وی بیان داشت: مدیریت شهری کرج براساس درآمد موجود پروژه های عمرانی را پیش خواهد برد  یکی از آنها پروژه تفریحی و زیست محیطی پاکرود در حاشیه رودخانه کرج است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه