English

کلام‌الله صفری خبر داد؛

مهاجرت سالانه ۴ هزار دانش‌آموز به مرکز استان اردبیل

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل از مهاجرت 4 هزار دانش‌آموز به مرکز استان در یک سال خبر داد.

مهاجرت سالانه 4 هزار دانش‌آموز به مرکز استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، کلام‌الله صفری، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: با توجه به مهاجرت ۴ هزار دانش‌آموز به مرکز استان در یک سال، باید سالانه ۹ مدرسه ۶ کلاسه در اردبیل احداث شود.

وی به احداث و افتتاح ۲۸ مدرسه، ۱۰ باب نمازخانه و بهره‌برداری از پنج سالن ورزشی اشاره کرد و گفت: در توزیع نیروی انسانی به ویژه حضور دبیران در مناطق محروم اقدامات مناسبی انجام شده و سعی می‌کنیم در قالب ۷۵۰ اقدام و ۱۰۰ برنامه در حوزه آموزش متوسطه، ابتدایی و پرورشی فعالیت‌های خوبی را در سال تحصیلی جدید انجام دهیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل بیان کرد: ۵۰ میلیارد تومان تجهیزات آموزشی به مدارس ارسال شده و در کنار آن سعی ما بر این است تا رتبه‌بندی معلمان را با همراهی فرهنگیان انجام دهیم تا دولت سیزدهم به تعهدات خود در این زمینه با تخصیص ۳۸ هزار میلیارد تومان عمل کند.

صفری ضرورت احداث مجموعه‌های رفاهی را در اردوگاه مقدس اردبیلی و تعمیر و تجهیز نمازخانه‌ها و توسعه فضاهای آموزشی را یادآور شد.

وی می گوید: از ۲ هزار و ۵۵۰ مدرسه استان تنها ۵۰۰ نمازخانه داریم و ضروری است در یک‌هزار و ۵۰۰ مدرسه استان نمازخانه دایر شده و نمازهای جماعت برپا شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل، به تخریبی و فرسوده بودن مدارس و نمازخانه‌ها و پایین بودن آمار سالن‌های ورزشی، کمبود دارالقرآن‌ها، کانون‌های تربیتی و پژوهش‌سراها اشاره کرد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه