English

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران خبر داد؛

خدمت رسانی به ۱۰ هزار نفر با اجرای کاروان های سلامت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: دریکسال گذشته با اجرای 78 کاروان سلامت 10 هزار نفر از ساکنان مناطق کم برخوردار استان از خدمات اولیه سلامت بهره مند شدند.

خدمت رسانی به 10 هزار نفر با اجرای کاروان های سلامت

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، دکتر غلامعلی فخاری با اشاره به برنامه های دولت سیزدهم در راستای محرومیت زدایی و تحقق عدالت اجتماعی اظهار داشت: جمعیت هلال احمر استان مازندران به منظور کمک به تحقق اهداف دولت، تمرکز برنامه های خدمت رسانی خود را بر استفاده بهینه از ظرفیت داوطلبان و خیرین از طریق اجرای پروژه های داوطلبی و به ویژه اعزام کاروان های سلامت به مناطق کم برخوردار قرارداد.

وی اجرای 78 کاروان سلامت و خدمت رسانی به 10 هزار نفر از ساکنان مناطق محروم استان را کارنامه درخشان داوطلبان نیک اندیش عضو جمعیت هلال احمر برشمرد و ادامه داد: ویزیت بیماران، تست فشار و  قند خون، ارائه خدمات مامایی، پرستاری و دارویی رایگان به ساکنان مناطق کم برخوردار از مهمترین خدمات ارائه شده در قالب اجرای برنامه کاروان سلامت بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران ارزش خدمات ارائه شده را بیش از 14 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: کمک به بهبود سطح سلامت و تغذیه مردم با حفظ کرامت انسانی و گسترش حس نوع دوستی، امیدآفرینی و اعتلای فرهنگ داوطلبی از دستاوردهای معنوی اعزام کاروان سلامت هلال احمر استان مازندران بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه