English

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران اعلام کرد:

افتتاح طرح نذرآب ۴ هلال احمرمازندران در سیستان و بلوچستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: جمعیت هلال احمر به عنوان بزرگترین تشکل مردمی بعد از بسیج، همیشه در خدمت مردم است و خدمات این نهاد هرگز محدود به زمان حوادث و بحران نیست.

افتتاح طرح نذرآب 4 هلال احمرمازندران در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، غلامعلی فخاری در افتتاحیه طرح نذرآب 4 در شهرستان هیرمند استان سیستان و بلوچستان با تشریح برنامه های اجرایی کاروان سلامت هلال احمر مازندران اظهار داشت: در این طرح خدمات متنوعی از قبیل توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی، توزیع تانکرهای آب، ارائه خدمات درمانی، خدمات فرهنگی و آموزشی برنامه ریزی شده است که در قالب طرح نذر آب4 از سوی داوطلبان هلال احمر مازندران اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: توزیع 121 تانکر آب، 3300 کیلو آرد، 3000 قوطی کنسرو ماهی و کنسرو لوبیا، 80دستگاه تصفیه آب، 20 هزار ماسک و 2000 ژل ضدعفونی، 200 بسته غذایی و 300 کیلو برنج، 200 تخته پتو، 400 کیف مدرسه به همراه 400 بسته لوازم التحریر و ارسال مقادیر متنابعی از سایر ملزومات موردنیاز ساکنان منطقه به ارزش 5 میلیارد و 770 میلیون ریال برای اجرای طرح نذرآب4 به مقصد شهرستان هیرمند استان سیستان و بلوچستان، از امروز در میان مناطق و اقشار نیازمند توزیع خواهد شد.

دکتر فخاری گفت: یکی از ویژگیهای این طرح که برای اولین بار در کشور انجام خواهد شد شناسایی و پیگیری بیماران نیازمند و رصد کامل مراحل درمانی آنها است که برای این طرح بودجه و اعتبار ویژه ای اختصاص دادیم و جمعیت مرکز هم قول مساعد همکاری و حمایت دادند.

دکتر فخاری تصریح کرد: جمعیت هلال احمر مازندران تاکنون در 3 مرحله در قالب برنامه ملی نذر آب در این منطقه حضور یافت و خدمات متنوعی را تقدیم هموطنان نیازمند کرد.

وی افزود: خدمت به همه نیازمندان و اقشارآسیب پذیر را وظیفه و رسالت خود می دانیم و هیچگونه منتی برکسی نداریم و با تمام وجود افتخار می کنیم که در خدمت هموطنان هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه