English

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان خبر داد

خدمت رسانی کاروان سلامت هلال احمر استان اصفهان در سیستان و بلوچستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان ازخدمت رسانی کاروان سلامت هلال احمر استان اصفهان به بیش از 4 هزار و 800 نفر در سیستان و بلوچستان در قالب دومین طرح ملی نذر آب خبر داد.

خدمت رسانی کاروان سلامت هلال احمر استان اصفهان در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، محسن مومنی گفت: کاروان سلامت و نیکوکاری هلال احمر اصفهان به بیش از 4 هزار و 800  نفر در شهرستان ایرانشهر استان سیستان و بلوچستان خمت رسانی کرد.

وی با اشاره به حضور کاروان سلامت و نیکوکاری جمعیت هلال احمر استان اصفهان در شهرستان ایرانشهر استان سیستان و بلوچستان ، اظهار داشت : در طی این کاروان که با حضور 49 نفر داوطلب متشکل از پزشک و پیراپزشک با تخصص های داخلی ، عفونی ، جراح عمومی ، روانپزشک ، روانشناس ، مشاور ، دندانپزشک ، دامپزشک ، پزشک عمومی ، کارشناس شنوایی سنجی ، کارشناس غربالگری و آموزش دیابت درقالب تیم های درمانی ، فرهنگی ، حمایت روانی ، خبرنگار ، مستند ساز و کارآفرین از روز دو شنبه 14 مرداد ماه کار خدمت رسانی در منطقه را آغاز کرد ، بیش از یک هزار و 950 نفر از ساکنان شهرستان ایرانشهر توسط پزشکان متخصص، عمومی و دندانپزشک داوطلب هلال احمر به طور رایگان معاینه و درمان شدند.

مومنی تصریح کرد: از زمان استقرار کاروان سلامت و نیکوکاری اعزامی هلال احمر استان اصفهان تعداد یک هزار و 31 نفر توسط پزشکان عمومی ، 533 نفر توسط پزشکان متخصص ، 53 نفر توسط دندانپزشک ویزیت رایگان شده  و 515 نفر نیز از خدمات پیراپزشکی کاروان بهره مند شدند.

وی یاد آور شد: علاوه بر ارایه خدمات درمانی و پزشکی در این کاروان ، 300 مورد معاینه فیزیکی – حرکتی توسط کارشناس توانبخشی این جمعیت ارایه شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان ارایه خدمات مشاوره ای ، برگزاری کارگاه کارآفرینی و توانمندسازی ، ارایه خدمات فرهنگی و اجتماعی و مشاوره مذهبی به بیش از یکهزار و 770 نفر از ساکنین منطقه و توزیع 917 بسته فرهنگی ، 397 جفت کیف و کفش ، 700 بسته نوشت افزار ،976 بسته لوازم بهداشتی ، 300 قطعه اسباب بازی و 2 عدد تانکر آب به ارزش ریالی یک میلیارد و 460 میلیون ریال را از دیگر اقدامات کاروان سلامت جمعیت هلال احمر استان اصفهان برشمرد.

این مقام مسئول همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حضور جوانان عضو هلال احمر استان همسو و همراه با داوطلبان نیکوکار در عرصه خدمت رسانی به مردم شهرستان ایرانشهر خاطرنشان ساخت: در طول برپایی این کاروان سلامت و نیکوکاری ، اعضای پرتلاش تیم فرهنگی اجتماعی سحر هلال احمر استان اصفهان نیز با هدف ارتقاء توانمندی و افزایش خلاقیت و ایجاد روحیه امید ، شوق و نشاط فردی و اجتماعی، برنامه های متنوع و شادی را  برای کودکان ، نوجوانان  و جوانان این منطقه برگزار کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: ازجمله برنامه های برگزار شده در کاروان سلامت هلال احمر اصفهان می توان به آموزش امداد و کمک های اولیه ، انواع مسابقات فرهنگی از جمله پرتاب حلقه ، دارت مسابقات بومی محلی ، جشنواره  طبخ غذای سنتی ویژه دختران و بانوان ، مسابقه نقاشی ویژه کودکان و شعر خوانی کودکان اشاره کرد که در پایان به برگزیدگان مسابقات جوایزی اهداء شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی