English

معاون هلال احمر اردبیل مطرح کرد؛

توزیع بیش از هزار سبد غذایی در طرح همای رحمت در اردبیل

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: در طرح همای رحمت هزار و 820 سبد غذایی توزیع شده است.

توزیع بیش از هزار سبد غذایی در طرح همای رحمت در اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، عزت اله ضربی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در طرح همای رحمت هزار و 820 سبد غذایی توزیع شده است، تصریح کرد: در این طرح 62 سفره افطاری هم در نقاط مختلف استان پهن شده و 9 هزار و 345 نفر از آن بهره مند شده اند و سه مورد هم مراسم گلریزان در طول سال 97 در شهرستان های پارس آباد و نمین اجرا شده که طی آن بیش از 75 میلیون ریال کمک های مردمی جمع آوری شده است.

وی از اعزام 36 کاروان سلامت به مناطق روستایی و محروم استان طی سال 97 خبر داد و افزود: در این کاروان ها، 7 هزار و 205 نفر توسط 43 پزشک عمومی و 11 پزشک متخصص معاینه شده اند.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه کاروان ویژه سلامت به سیستان و بلوچستان اعزام شده بود، ادامه داد: در این کاروان 22 نفر به این منطقه اعزام شده بودند که 12 نفر آنها پزشک و تیم درمان بوده و به هزار 903 نفر خدمات مختلفی ارائه کرده بودند.

به گفته ضربی در طول سال گذشته 26 مورد طرح نیابت( دیدار و تکریم از خانواده شهدا و ایثارگران و سالمندان در مناسبت های مختلف) برای 3 هزار و 578 نفر اجرا شده است.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته 104 چادر سلامت برپا شده و 2 هزار و 208 نفر در این چادرها خدمات دریافت کرده اند، اضافه کرد: 46 دوره آموزش امداد و کمک های اولیه هم در سال 97 برگزار شده و هزار و 172 نفر آموزش دیده اند.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اردبیل ادامه داد: 38 دوره آموزش پایه داوطلبی برگزار شده و 833 نفر هم در این دوره ها آموزش دیده اند.

ضربی با اشاره به اینکه 7 هزار و 656 نفر اعضا و داوطلب در سال گذشته جذب شده اند، افزود: 276 مورد جلسه گروه های داوطلبی برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه هزار و 255 نفر از اعضا و داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اردبیل در طرح حمایت ماندگار(اهدای خون) مشارکت کرده اند، گفت: 58 خانه داوطلبی و 36 خانه هلال در استان وجود دارد.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: 32 نفر پزشک عمومی، 5 بیمارستان و درمانگاه، 10 نفر پزشک متخصص، 5 داروخانه، 3 نفر پزشک فوق تخصص و 5 آزمایشگاه و فیزیوتراپی در طرح مشارکت ایرانیان مبنی بر ارائه خدمات رایگان به افراد معرفی شده از طرف جمعیت هلال احمر استان اردبیل مشارکت کرده اند.

ضربی با اشاره به اینکه هزار و 250 کارت عضویت برای داوطلبان در سال 97 صادر شده است، تصریح کرد: افتتاح و تجهیز 5 خانه هلال، انعقاد 6 تفاهم نامه همکاری و توزیع هزار و 899 سبد غذایی به 5 هزار و 942 خانوار از دیگر برنامه های معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر در سال گذشته بوده است.

وی با اشاره به برنامه های هفته هلال احمر معاونت امور داوطلبان تشریح کرد: اعزام کاروان های سلامت به مناطق روستایی و محروم، دیدار با خانواده شهدا، فراخوان عضویت، حضور در همایش های پیاده روی از جمله برنامه های معاونت امور داوطلبان در هفته هلال احمر است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه