English

صمد نوتاش خبر داد؛

حضور ۲ تیم فوتبال اردبیل در لیگ برتر کشور

رئیس هیات فوتبال استان اردبیل از حضور تیم فوتبال شهرداری اردبیل در لیگ برتر فوتبال نوجوانان و نونهالان کشور خبر داد.

حضور 2 تیم فوتبال اردبیل در لیگ برتر کشور

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، صمد نوتاش، رئیس هیات فوتبال استان اردبیل گفت: حضور در لیگ برتر فوتبال نونهالان و نوجوانان کشور نشان از رشد و توسعه فوتبال پایه است و انتظار می رود با حمایت از این تیم ها بتوانیم هم بازیکنان مستعدی به تیم ملی و تیم های بزرگ معرفی کنیم و هم در آینده با این بازیکنان زمینه حضور در لیگ های بزرگسالان کشور در سطح اول فراهم شود.

وی می گوید: تیم نونهالان شهرداری اردبیل با تیم های مهدیه تبریز، دوستی مهر تهران، ملوان انزلی، کیای تهران، دبیری تبریز و عقاب زاگرس نوین کرمانشاه هم گروه شده است و با این تیم ها در سطح اول فوتبال نونهالان کشور به رقابت می پردازد.

رئیس هیات فوتبال استان اردبیل ادامه داد: تیم فوتبال نوجوانان شهرداری اردبیل هم با تیم های ملوان بندر انزلی، تراکتور سازی تبریز، عقاب زاگرس کرمانشاه، فجر نوین تبریز و مدرن گیل رشت هم گروه شده و در سطح اول فوتبال نوجوانان کشور حضور خواهد داشت.

نوتاش می گوید: در فصل جاری مسابقات ۲۰ تیم از استان اردبیل در مسابقات کشوری شرکت خواهند کرد.

وی بیان کرد: مسابقات فوتبال زیر ۱۲ سال اردبیل یادواره شهدای دانش آموز استان هم در مجموعه ورزشی کارگران با حضور ۱۸تیم آغاز شده است.

رئیس هیات فوتبال استان اردبیل سرمایه گذاری در فوتبال پایه را یکی از اولویت های مهم در رشد و توسعه فوتبال عنوان کرد و گفت: این امر در استان اردبیل مبنای کار قرار گرفته است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه