English

در صورت تأمین اعتبار؛

بیمارستان رادیوتراپی و شیمی درمانی کرمانشاه امسال افتتاح می‌شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در حاشیه بازدید وزیر بهداشت از پروژه جامع سرطان گفت: باتوجه به پیشرفت فیزیکی بالای این پروژه، در صورت تامین اعتبار بیمارستان رادیوتراپی و شیمی درمانی کرمانشاه تا پایان سال به بهره‌برداری می رسد.

بیمارستان رادیوتراپی و شیمی درمانی کرمانشاه امسال افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: بیمارستان «رادیوتراپی و شیمی درمانی» کرمانشاه در صورت تامین اعتبار، امسال افتتاح می‌شود.

قباد محمدی در حاشیه بازدید بهرام عین الهی، وزیر بهداشت از پروژه جامع سرطان افزود: باتوجه به پیشرفت فیزیکی بالای این پروژه، در صورت تامین اعتبار بیمارستان رادیوتراپی و شیمی درمانی کرمانشاه تا پایان سال به بهره‌برداری می رسد.

وی اظهار داشت: در سفر اخیر هیات دولت به استان ۷۰ میلیارد تومان اعتبار به این پروژه اختصاص داده شده که ۶ میلیارد تومان آن را تاکنون دریافت کرده ایم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: با تزریق این میزان اعتبار و کمک وزارت بهداشت برای تامین تجهیزات آن، این بیمارستان تا پایان امسال افتتاح می شود.

وی اضافه کرد: این مجموعه درمانی دارای ظرفیت ۱۲۰ تختخواب است و قرار است بخش پیوند مغز استخوان استان که یکی از معروفترین مراکز پیوند مغز استخوان کشور است به این بیمارستان منتقل شود.

محمدی عنوان کرد: با توجه به راه اندازی مرکز «پت اسکن» در محوطه اطراف این بیمارستان، با وجود این مرکز و تجهیزاتی که قرار است در خود بیمارستان نصب شود، این بیمارستان به یکی از منحصربه فردترین مراکز درمان سرطان در کشور تبدیل می‌شود.

وزیر بهداشت هم در این دیدار بر کمک وزارت بر اجرای هرچه سریعتر این بیمارستان و بهره برداری زودهنگام آن تاکید کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه