English

کلیم‌ اله وثوقی خبر داد؛

افزایش ۵۰۰ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله سوار

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل در 5 ماهه گذشته از افزایش 500 در صدی مسافر در پایانه مرزی بیله سوار خبرداد.

افزایش 500 درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله سوار

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، کلیم اله وثوقی، مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل در بازدید از پایانه مرزی بیله سوار با بیان اینکه در 5 ماهه گذشته بیش از 34 هزار نفر مسافر از پایانه مرزی بیله سوار تردد کرده اند گفت: از این تعداد 2 هزار و 400 نفر ایرانی و 31 هزار و 700 نفر نیز مسافر خارجی است.

وی افزایش 456 درصدی مسافران ورودی خارجی را از مرز یادآور شد و گفت: در مدت یاد شده 4 هزار و 800 نفر مسافر خارجی وارد مرز شده اند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل در مدت یاد شده مسافران خروجی خارجی را 17 هزار نفر برشمرد و گفت:در تردد مسافران خروجی خارجی نسبت به مدت مشابه سال قبل که حدود 3 هزار نفر بود 456 درصد افزایش را شاهد هستیم.

وثوقی تعداد مسافران ورودی ایرانی را 2 هزار و 418 نفر و خروجی ایرانی را 30 نفر اعلام کرد و گفت: در 5 ماهه گذشته 56 هزارو 700 دستگاه ناوگان از پایانه مرزی بیله سوار تردد کرده اند.

وی با اشاره به اینکه از این میزان تردد 32 هزار ناوگان از طریق مرز وارد و 24 هزار و 375 دستگاه نیز خارج شده است ادامه داد: در تردد ناوگان از پایانه مرزی بیله سوار نسبت به مدت مشابه سال گذشته که 37 هزار و600 دستگاه بود 50 درصد افزایش را در 5 ماهه امسال شاهد بودیم.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل افزایش 383 درصدی تردد ناوگان اتوبوس را از پایانه مرزی بیله سوار یادآور شد و گفت: در 5 ماهه گذشته 748 دستگاه اتوبوس از پایانه مرزی بیله سوار تردد کرده اند که از این تعداد374 دستگاه اتوبوس وارد و 374 دستگاه نیز از مرز خارج شده اند.

وثوقی می گوید: از 374 دستگاه اتوبوس ورودی 173 دستگاه ایرانی و 201 دستگاه اتوبوس آذری وارد مرز بیله سوار شده اند.

وی در مدت یاد شده از تردد 56 هزار دستگاه کامیون و 23 دستگاه سواری از پایانه مرزی بیله سوار خبرداد و گفت: در تردد ناوگان کامیون نیز 43 درصد افزایش داریم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه