English

سیدمحمد اعتماد اعجازی خبر داد؛

لزوم تجهیز درمانگاه تخصصی رادیوتراپی اردبیل

فرماندار اردبیل گفت: مرکز یکی از مراکز ویژه برای خدمات رسانی به بیماران است که برای خدمات رسانی بهتر این مرکز تجهیز الزامی است.

لزوم تجهیز درمانگاه تخصصی رادیوتراپی اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سید محمد اعتماد اعجازی ، فرماندار اردبیل در بازدید از مرکز درمانگاه تخصصی رادیوتراپی اردبیل گفت: این مرکز در راستای خدمات دهی به بیماران بسیار موفق عمل کرده و خدمات دهی مناسب در این مرکز مبنای کار قرار گرفته است.

وی افزود: این مرکز  یکی از مراکز ویژه برای خدمات رسانی به بیماران است که برای خدمات رسانی بهتر این مرکز تجهیز الزامی است.

فرماندار اردبیل با اشاره به اینکه هزینه رادیوتراپی وشیمی درمانی بسیار بالا بوده و گفت: پیگیری های لازم صورت خواهد گرفت تا در راستای کاهش هزینه ها و برطرف کردن دغدغه های بیماران اقدامات لازم صورت گیرد.

اعتماد اعجازی همچنین در بازدید از مدرسه بهاران اردبیل بر رفع مشکلات مدرسه تاکید کرد و گفت: توجه ویژه به حوزه آموزش و پرورش مبنای کار قرار گرفته است.

وی می گوید: توسعه و پیشرفت کشور منوط به آموزش و پرورش قوی است که باید با برنامه ریزی اساسی در تربیت دانش آموزان نخبه و کاردان اقدامات اساسی انجام شود تا در آینده فرد تاثیرگذاری باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه