English

فرماندار ویژه کاشان خبر داد؛

افتتاح ۱۷ طرح عمرانی، بهداشتی با اعتبار بیش از ۶۶ میلیارد تومان هزمان با هفته دولت

فرماندار ویژه کاشان از افتتاح ۱۷ طرح عمرانی، بهداشتی با اعتبار ۶۶ میلیارد و ۸۶۰ میلیون تومان در شهرستان کاشان خبر داد.

افتتاح ۱۷ طرح عمرانی، بهداشتی با اعتبار بیش از  ۶۶ میلیارد تومان هزمان با هفته دولت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، محمد شریف زارعی در جلسه شورای اداری که با حضور محمدرضا جان نثاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان برگزار شد، گفت: ۱۷ طرح عمرانی و بهداشتی شهرستان با اعتبار ۶۶۱ میلیارد و ۸۶۰ میلیون تومان در این شهرستان کلنگ‌زنی و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی عنوان کرد: طرح‌های کاشان شامل ۹ طرح در حوزه عمران و بهسازی شهری، پنج طرح عمران و بهسازی روستایی و عمران راه سازی، حوزه بهداشت و آبرسانی نیز هرکدام یک طرح است.

این مقام مسئول افزود: ۱۵۹طرح از طرح‌های قابل افتتاح سال ۱۴۰۱ کاشان با اعتبار هزینه شده افزون بر ۷۸۱ میلیارد و ۲۴۰ میلیون تومان است.

فرماندار ویژه کاشا‌ن اظهار داشت: این طرح‌ها شامل ۵۵ طرح عمران و بهسازی روستایی، ۲۹ فناوری و اطلاعات، ۲۷ برق رسانی، ۱۴ عمران و بهسازی شهری، ۱۳اشتغال‌زایی، ۹ آبرسانی، ۶ کشاورزی، ۳ آموزش و پرورش و ۱۸  عمران راه‌سازی، ۲۱ آموزش عالی و۶ بهداشتی هر کدام یک طرح است.

شریف زارعی در خصوص حضور اتباع در کاشان به عنوان یک چالش در شهرستان گفت: ۲۳ هزار نفر با کارت اقامت و ۱۲ هزار نفر بدون کارت اقامت در شهرستان هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با اشاره به یک بار پایان دادن به تمام حواشی در مورد انتخاب فرماندار ویژه کاشا‌ن گفت: فرماندار کاشان انتخاب استان اصفهان و منصوب  مرتضوی است و استانداری محکم و با قاطعیت از وی دفاع می‌کند و همه استان حامی او است.

جان نثاری اظهار داشت: فرماندار با استان مباحث مشورتی و هم‌اندیشی دارد و اگر در جایی نیز اختلاف نظر وجود دارد طبیعی است.

وی با تشریح مفصل عدم کارایی دولت قبلی گفت: برای معرفی و تبیین خدمات دولت سیزدهم باید صفر تا صد شرایطی را تبیین کرد که تحویل گرفت.

معاون سیاسی استانداری اصفهان با تاکید بر اینکه دولت رئیسی اهل تلاش و کار جهادی و مردمی است ، گفت: دولت سیزدهم هیچ وعده دروغی نداد.

در ادامه رحمت‌الله فیروزی پور نماینده مردم نطنز، بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به اینکه معدن کامو آب منطقه را تهدید می کند، گفت: این موضوع رسیدگی و اقدام جدی را می‌طلبد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان نیز با اشاره به وجود ۸۶ سردار شهید کاشان لزوم حمایت هر چه بیشتر مسئولان مجموعه استان اصفهان را در راه‌اندازی باغ موزه دفاع مقدس در کاشان خواستار شد.

سرهنگ کریم اکبری همچنین در راستای موضوع جهاد تبیین از سوی نیرو‌های بسیجی در جامعه تاکید کرد و گفت: امیدآفرینی با شفاف سازی و بازگویی خدمات دولت و مدیران دستگاه‌های اجرایی برای مردم از مصادیق جهاد تبیین است.

وی همچنین ارتقای کاشان، اصلاح جایگاه‌ها، انتصابات و اختیارات در شکوفایی ظرفیت‌های ناب و اصیل کاشان و به فرمایش رهبری به عنوان «شهر مکرم» با حمایت همه مسئولان و مجموعه استان را از معاون استاندار خواستار شد.

شورای اداری کاشان 2

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه