English

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان:

خط قرمز مدیریت شهرستان کاشان در حفظ سلامت و امنیت مردم است/ پلمب ۱۵ مرکز غیر بهداشتی متخلف

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کاشان تصریح کرد: خط قرمز مدیریت شهرستان در حفظ سلامت و امنیت مردم است که در همین راستا در بازرسی های صورت گرفته توسط مامورین بهداشت 2908 کیلوگرم مواد فاسد در برخی صنوف کشف و معدوم گردیده است.

خط قرمز مدیریت شهرستان کاشان در حفظ سلامت و امنیت مردم است/ پلمب  15 مرکز غیر بهداشتی متخلف

به گزارسش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان،  محمد شریف زارعی در جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا استان اصفهان گفت: از ابتدای تعطیلات نوروز تا به امروز 5834 مورد بازدید از مراکز تهیه، توزیع و عرضه مواد غذایی و اماکن عمومی و بین راهی شهرستان کاشان صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: طی این بازدید ها 19 مورد تخلف به مراجع قضایی معرفی و 15 مرکز غیر بهداشتی متخلف پلمب و تعطیل شده است.

رئیس ستاد شهرستانی پیشگیری و مدیریت بیماری کرونای کاشان افزود: در طی این مدت 67 مورد شکایت مردمی در اماکن و مجموعه های مختلف وجود داشت که خوشبختانه ظرف مدت کمتر از 24 ساعت به شکایات مردمی رسیدگی گردید.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کاشان در خصوص وضعیت بیماری کرونا در شهرستان بیان کرد: طی 24 ساعت گذشته 26نفر جدید در منطقه کاشان به کرونا مبتلا شده که با بستری شدن 5 فرد جدید در مجموع 20 نفر در بیمارستان شهید بهشتی بستری هستند و از این تعداد 5 نفر در بخش مراقب های ویژه به سر می برند که لازم است شهروندان نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی تا ریشه کن شدن این بیماری اهتمام ویژه ای داشته باشند.

فرمانداری ویژه شهرستان کاشان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه