English

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان خبر داد:

تکمیل سیستم پایش تصویری در شهرستان کاشان

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان بیان کرد: سیستم پایش تصویری کاشان در هفته جاری تکمیل شد.

تکمیل سیستم پایش تصویری در شهرستان کاشان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، محمدشریف زارعی در جلسه شورای اداری شهرستان کاشان گفت: سیستم پایش تصویری کاشان در هفته جاری تکمیل و مرکز مانیتورینگ آن در شهرداری کاشان مستقر شد.

وی با اشاره به فرارسیدن نوروز و لزوم نظارت بر بازار اظهار داشت: طی این هفته ۶۴۳ بازدید از اصناف مختلف با همکاری دستگاه‌ها و نهادهای مربوطه انجام‌شده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: با بیان اینکه ۷۵ پرونده تخلف در این هفته جمع شد،خوشبختانه نوروز امسال در ذخیره میوه، شکر و روغن مشکلی نداریم.

 زارعی با اشاره به اینکه یکی از اولویت‌های مهم برای فرمانداری در دوره جدید جذب سرمایه گذار است،گفت: به این منظور حمایت‌های لازم از سرمایه گذاران انجام می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: حدود ۸۷ هزار متر زمین برای احداث یک مجموعه ورزشی و تفریحی به یک سرمایه گذار بخش خصوصی واگذار شده است.

جلسه شورای اداری کاشان

حضور سرمایه گذاران باعث توسعه اشتغال و رونق تولید و کسب و کار

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان در ادامه اظهار کرد: حضور سرمایه گذاران باعث توسعه اشتغال و رونق تولید و کسب و کار می‌شود و از این رو ما نیز از حضور سرمایه گذاران حمایت می‌کنیم.

زارعی یکی از اصلی ترین هدف دولت را تأمین مسکن برای اقشار کم درآمد دانست و بیان داشت: با  پیگیری‌های انجام شده قرار است زمین به صنایع بزرگ شهرستان واگذار شود تا برای احداث مسکن کارگری مورد استفاده قرار بگیرد.

 شهرک جدید صنعتی در کاشان با وسعت حدود پنج هزار هکتار

وی همچنین از جانمایی یک شهرک جدید صنعتی در کاشان با وسعت حدود پنج هزار هکتار خبر داد و گفت: رفع موانع تولید برای صنایع و شرکت‌های تولیدی کاشان را همچنان دنبال می‌کنیم چرا که رفع این مشکلات مورد توصیه اکید رهبر معظم انقلاب است.

گفتنی است؛ جلسه شورای اداری شهرستان کاشان به ریاست دکتر محمدشریف زارعی سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کاشان و با حضور حضرت آیت اله سلیمانی نماینده ولی فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان، مدیرکل اطلاعات استان اصفهان، نماینده مردم نطنز و بخش قمصر در مجلس شورای اسلامی، نماینده کفیل مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، فرماندهان انتظامی و ناحیه مقاومت بسیج و مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان کاشان برگزار شد .

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه