English

پیام سرپرست فرمانداری ویژه کاشان به مناسبت روز شهردار

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان به مناسبت فرارسیدن ۲۵ اسفند ماه سالروز شهادت سردار شهید مهدی باکری و روز شهردار پیامی صادر نمود.

پیام سرپرست فرمانداری ویژه کاشان به مناسبت روز شهردار

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، محمدشریف زارعی به مناسبت فرارسیدن ۲۵ اسفند ماه سالروز شهادت سردار شهید مهدی باکری و روز شهردار پیامی صادر کرد.

متن پیام سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کاشان به شرح زیر است:

بیست و پنجم اسفند ماه مصادف با سالروز شهادت سردار شهید مهدی باکری و به روز شهردار شناخته شده، این روز فرصت مغتنمی به وجود آورد تا از سختکوشی و تلاش شهرداران در عرصه خدمت‌رسانی مستقیم به مردم یاد شود.

امروز شهرداران یکی از مهمترین و سخترین مسئولیت های محلی هر منطقه را عهده دار هستند از ایجاد زیرساخت ها و معابر شهری تا حفظ بهداشت محیط و پرداختن به امور فرهنگی و اجتماعی و ... که با گذشت زمان حوزه فعالیت شهرداران نیز گسترش پیدا کرده به طوری که حتی کوچکترین مسائل شهری به شخص شهردار باز گشته و به صورت مستقیم با مردم در ارتباط هستند.

اینجانب، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار رشید اسلام شهید مهدی باکری و ادای احترام به مقام آن شهید عزیز، فرارسیدن روز شهردار را به شهرداران شهر‌های کاشان، مشکات، قمصر، برزک، نیاسر، کامو و چوگان و جوشقان قالی تبریک عرض نموده و امیدوارم همه این عزیزان ضمن همدلی و همزبانی مستمر با شورا‌های اسلامی شهر و مدیران دستگاه های اجرایی در راه توسعه شهری تحت مسئولیت خود و خدمت رسانی به مردم شریف شهرستان کاشان موفق و پیروز باشند.

محمدشریف زارعی

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کاشان

تبریک روز شهردار

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه