English

فرمانده سپاه خوزستان:

۹ قرارگاه برای ایجاد وحدت و حل مشکلات خوزستان تشکیل شد

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان گفت: ۹ قرارگاه برای ایجاد وحدت و حل مشکلات خوزستان تشکیل شده تا در پنج سال آینده مسایل و چالش‌های این استان بر طرف شود.

۹ قرارگاه برای ایجاد وحدت و حل مشکلات خوزستان تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان سرتیپ پاسدارحسن شاهوارپور در جشنواره مالک اشتر ناحیه امام علی (ع) اهواز اظهار کرد:این قرارگاه ها باهمراهی و مشارکت مردم در بخش های عمرانی ، زیرساختی ، رفاهی و فرهنگی با اهداف مشخص فعال هستند و تاکنون گام های بلندی برای بهبود معیشت ، اشتغال و محرومیت زدایی در این استان برداشته‌اند.

وی در ادامه به تشریح توطئه های دشمنان نظام در ابعاد مختلف پرداخت و افزود:امروزه عرصه اجتماعی یکی از عرصه‌هایی است که دشمن روی آن کار می‌کند و با کشور ایران از طریق آن می‌جنگد.

شاهوارپور با اشاره به تغییرعرصه‌های دشمنان برای مبارزه با ایران افزود: دشمنان در عرصه زمینی، هشت سال جنگ را بر کشور تحمیل کرد اما اراده قوی و ایمان بالای جوانان مانع شکست ایران شد ، بنابراین دشمن به عرصه جنگ نرم و فضای مجازی ورود کرد.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان به سرمایه گذاری دشمن در عرصه‌های دیگر اشاره کرد و گفت: دشمن ۱۴۴ میلیون دلار در شبکه‌های ماهواره‌ای هزینه کرد تا بتواند روی اعتقادات مردم تاثیر بگذارد.

شاهوارپور در خاتمه گفت:در هر شهرستان این استان چهار گردان در راستای توانمندسازی دفاعی - قدرتی مجهز شدند.

در این جشنواره که شماری از مسئولان اجرایی استان و فرماندهان ارشد سپاه حضر ولی عصر (ع) حضور داشتند از بسیجیان نمونه در سطح پایگاه و حوزه شهرستان اهواز تجلیل شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه