English

همزمان با سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن:

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با آزادگان سرافراز دیدار کرد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی با آزادگان دیدار کرد و از مقام والای آنان تجلیل کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با آزادگان سرافراز دیدار کرد

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، همزمان با سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن جمال اسدی در جریان این برنامه با خانواده معظم شهید عبدل خوش خبر، آزادگان سرافراز کاظم عبدالعلی زاده، احمد قیطاسی، عبدالعلی چراغیوو خانواده های گرانقدر آزادگان متوفی حسن قیطاسی، صیدعلی علی محمد نژاد دیدار و از مقام والای آنان تجلیل کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در دیدار با خانواده گرانقدر آزاده متوفی «حسن قیطاسی»، اظهار داشت: امروز و به مناسبت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی به محضر آزادگان استان و از ایستادگی آنها تجلیل می کنیم و دیدار با خانواده های معظم آزادگان متوفی نیز یکی دیگر از برنامه های بنیاد است.

وی همچنین در ادامه این دیدارها بیان کرد: خانواده های معظم شهدا و ایثارگران به ما نیاز ندارند، بلکه این ما هستیم که نیازمند دیدار با این عزیزان هستیم.

مدیرکل بنیاد استان ایلام به نقش همسران معظم شهدا اشاره کرد و گفت: همسران معظم شهدا هم نقش پدر و هم نقش مادری خود را به خوبی برای یادگاران شهدا ایفا نموده اند و امیدواریم که همواره دعای خیر آنها پشتیبان ما باشد.

گفتنی است که در این دیدارها محمود منصوری مسئول کانون آزادگان استان، سعید قاسمی مسئول صندوق ذخیره شاهد و احسان مظفری سرپرست بنیاد شهرستان ایلام نیز حضور داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه