English

سید حامد عاملی:

نیازمند همکاری مجدانه رسانه‌ها در مسیر توسعه اردبیل هستیم

استاندار اردبیل گفت: همکاری و مشارکت رسانه‌ها می‌تواند توفیقات لازم را برای مسئولان در مسیر توسعه استان فراهم کند.

نیازمند همکاری مجدانه رسانه‌ها در مسیر توسعه اردبیل هستیم

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سید حامد عاملی ، استاندار اردبیل گفت: با تاکید بر اینکه جبران عقب ماندگی‎‌های تاریخی استان باید دغدغه جدی و اساسی همگانی باشد، گفت: نیازمند همکاری مجدانه رسانه‌ها در مسیر توسعه استان هستیم.

وی افزود: رسانه‌ها به افکار عمومی نزدیک هستند و با همراهی دو طرفه مطالبات، انتظارات، مسائل مردم و حتی انتظارات ناحق را به مسئولان منتقل کنند تا برای حل و فصل آنها برنامه‌ریزی و اقدام شود.

استاندار اردبیل می گوید: همکاری و مشارکت رسانه‌ها می‌تواند توفیقات لازم را برای مسئولان در مسیر توسعه استان فراهم کند و در این مسیر روشن به همکاری مجدانه اصحاب رسانه نیاز داریم تا تحولی جدی در استان روی دهد و شکاف‌ها ترمیم و جبران شود.

عاملی ادامه داد: تلاش می‌کنیم مسیری مشخص و روشن را برای پیشرفت استان تعریف کنیم تا عقب ماندگی‌های تاریخی جبران شده و زندگی باعزتی را برای مردم و بخصوص جوانان فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه رسانه ها در قبال اخبار و رویدادها رسالت ویژه دارند، گفت: باید برای عمران و آبادانی استان، دغدغه جدی داشته باشیم تا شاهد تغییرات اساسی را در حوزه توسعه استان باشیم.

استاندار اردبیل با اشاره به اینکه روش‌هایی که در گذشته اعمال شده، تاثیر چندانی در توسعه استان نداشته است، گفت: برای رفع دغدغه‌ها در خصوص عمران و آبادانی استان باید مسیری علمی و کارشناسی شده و قابل دفاع تعریف شود تا به نتیجه و سرانجام مدنظر برسد.

عاملی به جایگاه استان در کنکور سراسری اشاره کرد و گفت: اردبیل در کنکور سراسری در کشور رتبه ۲۵ را دارد و اگر وضعیت به همین روال پیش برود، در نهایت ظرفیت نخبگانی کم خواهد شد و سهم استان از ظرفیت‌های علمی کشور کاهش خواهد یافت. بنابراین باید مطالبه جدی مبنی بر ارتقای سطح علمی و آموزشی استان را با همراهی دستگاه‌ها در دستور کار قرار دهیم.

وی گفت: در بررسی‌هایی که با استخراج نمرات دروس پایه و عمومی نهایی قبل و بعد از کرونا در استان به عمل آمد، مشخص شد که قبل از کرونا نیز وضعیت مشابهی حاکم بوده است و کاهش رتبه استان ارتباط زیادی با شیوع این ویروس ندارد.

استاندار اردبیل می گوید: تداوم این رویه باعث می‌شود تا به تدریج، منابع انسانی تضعیف شود و فرصت‌ها از دست برود و ما باید رفع این نگرانی‌ها را با جدیت پیگیری کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه