English

یعقوبعلی نظری:

رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی در عزاداریهای محرم و صفر

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: با توجه به افزایش ابتلا مردم به سویه جدید ویروس کرونا لازم است برای جلوگیری از این بیماری دستور‌های بهداشتی بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی در عزاداریهای محرم و صفر

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی عنوان کرد: با توجه به افزایش ابتلا مردم به سویه جدید ویروس کرونا لازم است برای جلوگیری از این بیماری دستور‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی در برپایی هیات مذهبی بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

نظری این سخنان را در جلسه ستاد کرونا اظهار کرد و ادامه داد: شرایط بسیار شکننده است و با توجه به زایر پذیر بودن شهر مشهد به خصوص در ایام ماه محرم و صفر امکان افزایش ابتلا و همچنین فوت افراد بیشتر می‌شود و نباید در خصوص سلامت و جان مردم کوتاهی صورت پذیرد.

استاندار خراسان رضوی همچنین بر دریافت دز یادآور واکسن کرونا تاکید کرد و افزود: بر اساس توصیه افراد متخصص دریافت این مرحله از واکسن، می‌تواند در کاهش ابتلا و همچنین فوت افراد موثر باشد.

وی تصریح کرد: در این خصوص می توان از ظرفیت طرح شهید سلیمانی و نیرو‌های بسیج به خوبی استفاده کرد تا با مراجعه به منازل، حضور در مناطق پر تردد شهری و همچنین در کنار هیات مذهبی برای دسترسی آسان مردم در دریافت واکسن کرونا سعی در ایمنی بیشتر جامعه صورت پذیرد.

استاندار خراسان رضوی یادآور شد: با توجه به اینکه امکان افزایش موارد بستری در بیمارستان‌ها به علت افزایش ابتلا به ویروس کرونا وجود دارد، لازم است تا مراکز بهداشتی و درمانی در این خصوص آمادگی لازم را داشته باشند تا امکان خدمات دهی مناسب به شهروندان برای افزایش سلامت افراد مبتلا به خوبی انجام شود.

نظری در خاتمه این سخنان خاطرنشان کرد: بر اساس دستور ستاد ملی کرونا، برگزاری کلاس‌های آموزشی و همچنین امتحانات در فصل تابستان نیز به صورت حضوری همراه با رعایت نکات بهداشتی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه