English

طی شبانه روز اخیر رخ داد؛

ثبت ۷۱۸ ابتلای جدید به ویروس کرونا در اصفهان / ۸۹ نفر بستری شدند

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از شناسایی شدن 718 بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در اصفهان طی 24 ساعت گذشته خبر داد.

ثبت 718 ابتلای جدید به ویروس کرونا در اصفهان / 89 نفر بستری شدند

مهدی احمدی فر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، گفت: طی شبانه روز گذشته تعداد یک هزار و 421 بیمار مشکوک به کرونا به مراکز درمانی مراجعه کرده‌اند که از این تعداد 718 بیمار مبتلا به کرونا در اصفهان شناسایی و در این بازه زمانی 89 نفر در مراکز درمانی بستری شده‌اند.

وی بیان داشت: 212 هزار و 81نفر تعداد کل بستری‌شدگان کرونا از ابتدا تاکنون بوده و تعداد بستری‌شدگان فعلی در بیمارستان‌ها 561 نفر است.

این مقام مسئول ادامه داد: تعداد بیماران بستری 24 ساعت گذشته در مراکز درمانی استان اصفهان به‌جز کاشان و آران‌وبیدگل 89 نفر است که از این تعداد 65 بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.

وی گفت: ابتدای پاندمی کرونا تاکنون یک میلیون و 515 هزار و 245 بیمار قطعی و مشکوک کرونا به مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان شناسایی شدند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بیان داشت: از 11هزار و 790نفر آمار کل فوت‌شدگان قطعی و شش هزار و 824نفر فوت‌شدگان مشکوک کرونا از ابتدای همه‌گیری این ویروس در استان اصفهان (به‌جز شهرستان‌های کاشان و آران‌وبیدگل) بوده است.

گفتنی است؛ طی 24 ساعت گذشته در شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان سه فوتی مبتلا به کرونا ثبت شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه