English

آمار کرونا اصفهان طی ۲۴ ساعت گذشته؛

ثبت ۲ ابتلای جدید به کرونا در اصفهان / بدون فوتی

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از شناسایی شدن 2 بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در اصفهان طی 24 ساعت گذشته خبر داد.

ثبت 2 ابتلای جدید به کرونا در اصفهان / بدون فوتی

مهدی احمدی فر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، گفت: در شبانه روزگذشته موارد نمونه گرفته‌شده 114 نفر مشکوک به کرونا به مراکز درمانی تحت پوشش این دانشگاه مراجعه کرده‌اند که از این تعداد 2 بیمار مبتلا به کرونا در اصفهان شناسایی شده است و 20 نفر در مراکز درمانی بستری شده‌اند.

وی گفت: تعداد بیماران بستری در مراکز درمانی استان اصفهان به‌جز کاشان و آران وبیدگل در حال حاضر 77 بیمار بستری هستند که 17 بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان قرار گرفته‌اند.

احمدی فر افزود: همچنین طی شبانه روز گذشته 25 بیمار بهبود یافته کرونا از مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ترخیص شده‌اند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در ارتباط با آمار مرگ و میر کرونا گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته در استان اصفهان (به‌جز کاشان و آران‌وبیدگل) مورد فوتی به کرونا گزارش نشده است.

وی افزود: از ابتدای همه‌گیری ویروس کرونا تا کنون تعداد یک میلیون و 475 هزار و 90 نفر موارد ابتلای قطعی و مشکوک به کرونا در استان اصفهان به جز شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل شناسایی شدند.

احمدی فر بیان داشت: همچنین از ابتدای پاندمی کرونا تا کنون ۱۸ هزار و ۴۱۹ بیمار مشکوک و قطعی مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان جان خود را از دست دادند که ۱۱ هزار و ۶۸۳ فوتی قطعی و ۶ هزار و ۷۳۶ نفر فوتی مشکوک به کرونا بوده‌اند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در خصوص آمار تعداد کل بهبود یافتگان نیز گفت: از ابتدای همه‌گیری این ویروس در استان 139 هزار و 740 نفر ترخیص شدگان کرونا مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان هستند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه