English

شهردار قم:

ساماندهی هسته مرکزی شهر دغدغه مدیریت شهری است

شهردار قم با بیان اینکه ساماندهی هسته مرکزی شهر دغدغه مدیریت شهری قم است گفت: اماندهی هسته مرکزی شهر در دستور کار شورا و شهرداری بوده و ساعت‌ها در حال بحث درباره این دو موضوع هستیم که کارها در جریان است و مطالعات پروژه زیرگذر بلوار امام موسی صدر نیز در حال انجام است.

ساماندهی هسته مرکزی شهر دغدغه مدیریت شهری است

به گزارش خبرگزاری موج قم، سید مرتضی سقائیان نژاد در چهل و نهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم، با تأکید بر اولویت شهرداری بر اتمام طرح‌های نیمه‌تمام در مرکز شهر اظهار داشت: ساماندهی و اتمام طرح‌های نیمه‌تمام در هسته مرکزی، یکی از دغدغه‌های مهم شهرداری و مدیریت شهری است.

وی اتمام پروژه فاز ۵ عمار یاسر و میدان مطهری را به‌عنوان پروژه‌های اولویت‌دار و مهم شهر نام برد و افزود: هر شنبه جلسه‌ ویژه‌ای برای پیگیری و حل چالش‌های دو پروژه میدان مطهری و فاز ۵ عمار یاسر تشکیل می‌شود.

شهردار قم تصریح کرد: ساماندهی هسته مرکزی شهر در دستور کار شورا و شهرداری بوده و ساعت‌ها در حال بحث درباره این دو موضوع هستیم که کارها در جریان است و مطالعات پروژه زیرگذر بلوار امام موسی صدر نیز در حال انجام است.

وی با تأکید بر کاهش حساسیت‌ها بین شورا و شهرداری خاطرنشان کرد: بودجه و زمان‌بندی تمام پروژه‌ها در شورای اسلامی شهر تصویب‌شده و تعیین روش اجرای پروژه جزء اختیارات شهرداری است.

دکتر سقائیان نژاد در پایان یادآور شد: در پروژه بسط شرقی ۶ عضو شورا به‌صورت مستقیم در جریان کارها بوده و در جلسات شرکت دارند و با دقت لازم حرف می‌زنند و باید بین دستگاه قانون‌گذاری و اجرایی همبستگی باشد.۸

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه