English

یعقوبعلی نظری:

جمعیت و فرزندآوری یکی از مسائل اساسی و راهبردی است

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: آنچه به نظر می‌رسد این است که به‌عنوان نگاه اجتماعی و فردی در موضوع فرزند‌آوری و جمعیت نیاز به بسته تشویقی قوی است.

جمعیت و فرزندآوری یکی از مسائل اساسی و راهبردی است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی در سخنانی عنوان کرد: موضوع فرزندآوری و جمعیت نیاز به بسته تشویقی قوی است که نظام و کشور باید در اختیار خانواده‌ها قرار دهند.

نظری این سخنان را در سومین جلسه ستاد جمعیت استان اظهار کرد و افزود: جمعیت و فرزندآوری یکی از مسائل اساسی و راهبردی است که اگر به موقع به این موضوع دقت و پرداخته نشود، جامعه دچار خسارت‌های جبران‌ناپذیری می‌شود.

استاندار خراسان رضوی همچنین تصریح کرد: آنچه به نظر می‌رسد این است که به‌عنوان نگاه اجتماعی و فردی در موضوع فرزند‌آوری و جمعیت نیاز به بسته تشویقی قوی است که نظام و کشور باید در اختیار خانواده‌ها قرار دهند تا خانواده‌ها به ویژه بانوان با اطمینان خاطر بیشتری به موضوع فرزندآوری و تربیت فرزندان بپردازند.

وی در ادامه اضافه کرد: مدیریت خانواده و همه الزامات مربوط به مدیریت خانواده در ارتباط با زن و مادر خانواده از نظر تداوم آموزش، الزامات و جایگاه و شأن حقوقی که باید به مادر در رابطه با این رسالت داده شود.

نظری در خاتمه متذکر شد: مسائل پیرامون این موضوع حائز اهمیت است که باید به آن توجه شود و در خراسان رضوی باید فرزندآوری و افزایش جمعیت مدیریت شود و این موضوع مهم نباید مورد غفلت قرار بگیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه