English

متخصص اعصاب و روان فلوشیپ فوق‌تخصصی سایکوسکسولوژی اختلالات جنسی و روح درمانی:

درمان اختلالات جنسی در کلینیک سلامت جنسی و مشاوره تخصصی/ افتتاح کلینیک سلامت جنسی و مشاوره تخصصی در همدان

متخصص اعصاب و روان فلوشیپ فوق‌تخصصی سایکوسکسولوژی اختلالات جنسی و روح درمانی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان با اشاره به ارائه خدمات بی نظیر به نرخ دولتی برای نخستین بار درکلینیک سلامت جنسی و مشاوره تخصصی همدان، افتاح این کلینیک را در راستای انسجام بخشی به بنیان خانواده بسیار موثر خواند.

درمان اختلالات جنسی در کلینیک سلامت جنسی و مشاوره تخصصی/ افتتاح  کلینیک سلامت جنسی و مشاوره تخصصی در همدان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج همدان، محمد حقیقی، متخصص اعصاب و روان فلوشیپ فوق‌تخصصی سایکوسکسولوژی اختلالات جنسی و روح درمانی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان در مراسم افتتاح کلینیک سلامت جنسی و مشاوره تخصصی که با حضور رئیس دانشگاه و همراهان وی همراه بود، عنوان کرد: خدمت مورد ارائه در این کلینیک نوروفیدبک، بیوفیدبک است که به اختلالات جنسی مطرح در آقایان و خانم ها می پردازد.

حقیقی با بیان اینکه در این کلینیک از تجهیزات و دستگاه های مدرن دنیا بهره گرفته شده است، عنوان کرد: در این کلینیک فضا به گونه ای آمیخته از آرامش، همراه با نزدیکی طراحی آن  به منزلی مسکونی است تا فرد احساسی غریب اورا فرانگیرد.

کلینیک جنسی همدان 1

این نوع طراحی می تواند حسی آشنا و عاری از اضطراب را برای مراجعه کننده یا مخاطب حاصل کند و از این رهگذر درمانگر می تواند در برقراری ارتباط موثر با مخاطب یا مخاطبان، نقشی فعال داشته باشد.

وی هدف از تشکیل این کلینیک را  تلاش در راستای استحکام بخشی به نهاد بسیار پراهمییت خانواده عنوان کرد و گفت: در تعالیم دینی ما نیز بر انسجام بخشی و قوت در ارتباطات زوجین تاکید شده است.

وی با اشاره به سیاسیت های کلی در نظرگرفته شده در رشد جمعیت، عنوان کرد: از اهداف مطرح و برجسته در این کلینیک رفع اختلالات جنسی و ارائه مشاورهای موثر در افزایش جمعیت است.

کلینیک جنسی همدان

متخصص اعصاب و روان فلوشیپ فوق‌تخصصی سایکوسکسولوژی اختلالات جنسی و روح درمانی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان با بیان افزایش طلاق در جامعه، خاطرنشان کرد: می توان با آموزش ها و مشاوره های علمی و تخصصی که در این کلینیک در زمینه اختلالات جنسی ارائه می شود از میزان جدایی ها یی که می تواند ناشی از این امر باشد، بکاهد.

حقیقی افزود: خدمات مورد ارائه در این  کلینیک جنسی در بخش دولتی بی نظیر است و مجموعه ای نادر از خدمات با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال فراهم شده است

 

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر