English

عیادت نماینده ولی فقیه از مادر سمنانی که ۱۲ سال زندگی نباتی دارد

‌نماینده ولی فقیه در استان در معیت مسئول نهاد رهبری در دانشگاه و رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از یک مادر سمنانی که بیش از 12 سال است، زندگی نباتی دارد عیادت کردند.

عیادت نماینده ولی فقیه از مادر سمنانی که 12 سال زندگی نباتی دارد

‌به گزارش خبرگزاری موج، در آستانه فرا رسیدن ولادت با سعادت حضرت علی(ع)، و بزرگداشت روز مرد و مقام پدر، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا مهدوی نژاد مسئول نهاد رهبری در دانشگاه، دکتر مهدی شادنوش رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، سردار محمدتقی شاهچراغی فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) در استان و مهدیان مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه از خانواده بیمار زهرا شهادت عیادت و از آنان دلجویی کردند.

آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در این دیدار، پرستاری از مادر را یک عبادت دانست و گفت: شما فرزندان کار بسیار بزرگی را انجام می دهید.

وی افزود: مؤمنان در احسان و نیکی به یکدیگر و مهرورزیدن و مهربانی به هم، مانند پیکری هستند که هرگاه عضوی از آن به درد آید، اعضای دیگر نیز به بی خوابی و تب با او همدردی می‌کنند‌.

این عضد خبرگان رهبری با اشاره به روایتی از پیامبرخدا(ص) گفت: کسی که برای رفع نیازهای بیماری تلاش کند خواه آن نیاز برآورده شود یا نشود، همانند روزی که از مادر متولد شده است از گناهان پاک می‌گردد.

دکتر شادنوش رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان نیز در گفت‌وگو با خانواده این بیمار سمنانی، از نزدیک وضعیت بالینی وی را بررسی و در این خصوص راهکارهای لازم را ارایه کرد.

وی با تقدیر و تشکر از زحمات خانواده حیدریان، از خداوند منان برای ‌بیمار آنان و دیگر بیماران، شفا و بهبودی کامل را خواستار شد‌.

حمی رضا حیدریان فرزند این مادر با تقدیر و تشکر از حضور مسئولین در منزل وی گفت: از دکتر شادنوش رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان بی نهایت سپاسگزارم که در مدت سه سال و اندی که در این دانشگاه هستند، بارها و بارها به دیدار ما آمده و ما را قرین لطف و محبت خود قرار داده‌اند و این اتفاقی است که در دوره مدیریت ایشان افتاده است.

‌مرحوم حیدر حیدریان پدر خانواده و همسر زهرا شهادت از بازنشستگان دانشگاه بوده که 6 سال پیش دار‌فانی را وداع گفته و در حال حاضر نگهداری از این مادر که مدت 12 سال است زندگی نباتی دارد، به عهده دختران این خانواده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه