English

محمد شهباز علیزاده:

جایگاه استان اردبیل در ارتقای سطح ورزش معنوی بالاست

رئیس هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی استان اردبیل گفت: جایگاه استان اردبیل در ارتقای سطح ورزش معنوی بالاست و این امر بسیار مهم است.

جایگاه استان اردبیل در ارتقای سطح ورزش معنوی بالاست

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، محمد شهباز علیزاده  رئیس هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی استان اردبیل اظهار داشت: با توجه به نقش ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی در رشد منش‌های جوانمردی ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی در اردبیل احیا می‌شود.

وی با اشاره به این که جایگاه استان در ارتقای سطح ورزش معنوی حائز اهمیت است بیان کرد: در راستای تحقق اهداف مورد نظر درصدد هستیم با همکاری خانواده‌ها ورزش‌های زورخانه‌ای استان را به وضعیت قابل قبول برسانیم که این موضوع باید با جذب جوانان همراه باشد.

رئیس هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی استان اردبیل گفت: ارتقای سیستم صوتی زورخانه‌ها و نیز تامین امکانات به صورت مجهز از اهم مواردی است که در تلاش هستیم با رونق‌بخشی به این مهم تمامی اهداف خود را عملا تحقق بخشیده و به اهداف خود جامه عمل بپوشانیم.

شهبازعلیزاده تصریح کرد: همکاری دستگاه‌های اجرایی مربوطه در راستای تحقق اهداف مورد نظر یک امر ضروری است که در این زمینه با تزریق اعتبارات به موقع و مناسب این رشته ورزشی را در استان احیا کرده و از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات موجود استان در این زمینه بهره خواهیم جست.

همچنین در این مراسم محمد شهبازعلیزاده تنها کاندیدای مجمع انتخاباتی هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان اردبیل با کسب 14 رای از 14 رای ماخوذه به عنوان رئیس این هیئت برای چهار سال آینده انتخاب شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه