English

مجتبی جوهری :

نیروی انسانی در ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی تربیت می شود

رئیس فدراسیون ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی گفت: باید با تربیت نیروی انسانی در ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی به شکل مناسب و قابل قبول عمل کرده و در این زمینه با فرهنگ‌سازی مناسب در بین خانواده‌ها در احیا و توسعه این ورزش گام اساسی برداریم.

 نیروی انسانی در ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی تربیت می شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، مجتبی جوهری رئیس فدراسیون ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی اظهار داشت: ترویج ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی به عنوان نماد هویت ایرانی - اسلامی حائز اهمیت است و باید در این زمینه نسبت به توسعه کمی و کیفی این ورزش اقدامات اساسی انجام یابد.

وی بیان کرد: ایجاد زورخانه صرفا برای توسعه ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی مورد نیاز نیست و چیزی که در این حوزه اهمیت دارد این است که این ورزش را در بین خانواده‌ها و اماکن ورزشی و فضاهای عمومی ترویج دهیم و خانواده‌های ایرانی را به سمت این مهم سوق دهیم.

رئیس فدراسیون ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی گفت: از بین بردن هویت ایرانی اسلامی از ابتدا هدف اصلی دشمنان بوده و در این زمینه رسالت و وظیفه ما حساس و سنگین‌تر می‌شود و باید در این زمینه تمام تلاش خود را به کار گیریم تا در تحقق اهداف مورد نظر موفق عمل کرده و مشکلات را برطرف کنیم.

جوهری تصریح کرد: باید با تربیت نیروی انسانی در ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی به شکل مناسب و قابل قبول عمل کرده و در این زمینه با فرهنگ‌سازی مناسب در بین خانواده‌ها در احیا و توسعه این ورزش گام اساسی برداریم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل نیز در این مجمع بیان کرد: تلاش و همت همگانی برای ترویج ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی اولویت اساسی است و در این زمینه باید با اولویت قرار دادن آن و تامین زیرساخت‌های لازم موفق عمل کرده و با تخصیص اعتبارات لازم زورخانه‌های شهرستان را نیز افتتاح کنیم.

بهرام آقاخانی افزود: زورخانه شهرستان خلخال تا سال 99 به مرحله بهره‌برداری می‌رسد و در شهرستان مشگین‌شهر نیز زورخانه راه‌اندازی می‌شود که بدون شک نقش اساسی در توسعه این ورزش سنتی در شهرستان‌های استان خواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه