English

پس از تصادم ناوشکن آمریکا با کشتی تجاری فیلیپین؛

عملیات جستجو برای یافتن ۷ ملوان آمریکایی مفقود شده ادامه دارد

نیروهای امداد به عملیات جستجو برای یافتن هفت ملوان آمریکایی که پس از برخورد ناوشکن «یو اس اس فیتزجرالد» آمریکا با یک کشتی تجاری فیلیپینی مفقود شده اند، ادامه می دهند.

عملیات جستجو برای یافتن ۷ ملوان آمریکایی مفقود شده ادامه دارد

 

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از رویترز، نیروهای امداد و نجات تا ساعت ابتدایی روز یکشنبه عملیات جستجو برای یافتن هفت ملوان آمریکایی که پس از برخورد ناوشکن «یو اس اس فیتزجرالد» آمریکا با یک کشتی تجاری فیلیپینی در دریای ژاپن مفقود شده اند، ادامه می دهند.

دریابان «ژوزف پی. آکوین» از ناوگان هفتم دریایی آمریکا با صدور بیانیه ای که حدود ۲۴ ساعت پس از برخورد ناوشکن آمریکایی «یو اس اس فیتزجرالد» با یک کشتی بزرگ تجاری فیلیپین در فاصله ۵۶ مایل دریایی جنوب غربی شهر «یوکوسوکا» ژاپن منتشر شد، اعلام کرد که عملیات جستجو برای مفقودین این حادثه همچنان ادامه دارد.

دریابان آکوین گفت: «امروز روز بسیار پرمشقتی برای خانواده نیروی دریایی آمریکا بود. تصور مشقاتی که این خدمه متحمل شدند و چالشهایی که باید بر آنها غلبه می کردند، بسیار دشوار است».

پس از پهلو گرفتن ناوشکن فیتزجرالد در بندر یوکوسوکا در جنوب توکیو، هواپیما و شناورهای آمریکا و ژاپن به عملیات جستجوی خود ادامه دادند. سه خدمه این ناوشکن آمریکا در بیمارستان نیروی دریایی آمریکا تحت مداوا قرار گرفتند.

علت برخورد این دو کشتی که بنا به اعلام نیروی دریایی آمریکا در ساعت ۲:۳۰ بامداد روز شنبه به وقت محلی اتفاق افتاد، هنوز مشخص نشده است.

رئیس جمهور آمریکا روز شنبه در یک پیام توئیتری نوشت: «دعاهای ما با ملوانان ناوگان یواساس فیتزجرالد و خانواده های آنان است. از متحدان ژاپنی خود برای امدادرسانی اشان سپاسگزاریم». 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی