English

گزارش تصویری موج از فعالان محیط زیست؛

مرگ هر بوته سبز؛ مرگ ما انسان هاست/ روستای چناررودخان شفت به همت فعالان محیط زیست پاکسازی شد+عکس

جمعی از فعالان محیط زیست به دور از عنوان شغلی و مدرک تحصیلی متواضعانه در روستای چنار رودخان شفت با شعار (رودخانه پاک، شهر پاک) دور هم جمع شدند تا طبیعت بکر را از زباله نجات دهند‌.

مرگ هر بوته سبز؛ مرگ ما انسان هاست/ روستای چناررودخان شفت به همت فعالان محیط زیست پاکسازی شد+عکس

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، گزارش تصویری زیر نتیجه  اثرات به جا مانده از شهروندان بی ملاحظه ای هست که جمعی از فعالان محیط زیست به دور از عنوان شغلی و مدرک تحصیلی متواضعانه در روستای چنار رودخان شفت با شعار (رودخانه پاک، شهر پاک) دور هم جمع شده اند و طبیعت بکر را از زباله نجات می دهند‌.

شهروندانی که برای فرار از شلوغی های شهر و مشکلات روزمره به طبعیت پناه می برند و طبیعت مهمان نواز نیز از انها پذیرایی می کند و روح و جسمشان را جلا می دهد اما مهمان هنگام خداحافظی اثرات مشمئز کننده ای همچون پوست هندوانه، پلاستیک خوراکی و تنقلات و زباله های میوه، پوشک بچه، شیشه های نوشیدنی و ته سیگار و... از خود به جا می گذارند و این درحالیست که رسم مهمان نوازی طبیعت را با خشونت و بی احترامی نباید داد.

این دهن کجی به لطف و سخاوت طبیعت نتیجه بی وجدانی و عدم آگاهی آدمهاست.

عکس از اعظم پرتوبین

پاکسازی حاشیه رودخانه در گیلانپاکسازی حاشیه رودخانه در گیلانپاکسازی حاشیه رودخانه در گیلانپاکسازی حاشیه رودخانه در گیلانپاکسازی حاشیه رودخانه در گیلانپاکسازی حاشیه رودخانه در گیلانپاکسازی حاشیه رودخانه در گیلانپاکسازی حاشیه رودخانه در گیلانپاکسازی حاشیه رودخانه در گیلانپاکسازی حاشیه رودخانه در گیلانپاکسازی حاشیه رودخانه در گیلان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه