English

پیش بینی بارش باران و وزش باد شدید در البرز

مدیرکل هواشناسی استان البرز نسبت به ناپایداری جوی همراه با وزش باد شدید احتمال بارش شدید باران، تگرگ، رعد و برق و پدیده گرد و خاک از عصر امروز چهارشنبه در استان هشدار داد.

پیش بینی بارش باران و وزش باد شدید در البرز

به گزارش خبرگزاری موج البرز، آرش بهاروند احمدی گفت: تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از فعالیت موج ناپایدار سطوح میانی و همراهی آن با چینش فشار سطح زمین در منطقه البرز مرکزی می باشد که از امروز چهارشنبه  تا روز شنبه هفته آینده در بعضی ساعات وزش باد شدید و گردوخاک همراه با بارش های تندری پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: با توجه به فعالیت سامانه فوق الذکر در منطقه البرز مرکزی از عصر چهارشنبه تا شنبه هفته آینده  در بعضی ساعات رعد و برق ، رگبار ساعتی، احتمال تگرگ و نیز وزش باد و گردوخاک  مورد انتظار می باشد.

بهاروند احمدی گفت : نوع مخاطره   رعد و برق ، رگبار ساعتی ، احتمال تگرگ ، وزش باد و گرد و خاک، آب گرفتگی موقت معابر شهری ، بالا آمدن آب مسیل های فصلی ، کاهش میدان دید ، لغزندگی سطح جاده است. وی ادامه داد: براین اساس در بعضی ساعات وزش باد شدید و گردوخاک، گردوغبار خواهیم داشت که  شکستگی درختان و سقوط سازه های سست و کاهش کیفیت و آلودگی هوا  از مخاطرات آن است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه