English

پوشش بیمه تامین اجتماعی ۶۵ درصدی مردم قم

مدیرکل تامین اجتماعی قم از پوشش بیمه تامین اجتماعی ۶۵ درصدی مردم قم خبر داد.

پوشش بیمه تامین اجتماعی ۶۵ درصدی مردم قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، محمد عاشوری در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه،  بیان کرد: با الکترونیکی شدن ۳۰ خدمت تامین اجتماعی در قالب طرح ۳۰۷۰ از میلیون ها بار مراجعه حضوری به دفاتر تامین اجتماعی در سراسر کشور جلوگیری بعمل آمده‌است.

وی با اشاره به برخی دیگر از مزیت های اجرای طرح ۳۰۷۰ عنوان کرد: یکی از ویژگی های قابل بیان این طرح صرفه جویی کاغذ و به تبع آن در جلوگیری از قطع سالانه هزاران درخت بوده است.

وی  تعامل با انجمن‌های کارگری را از مهمترین اولویت های تامین اجتماعی استان طی سالجاری دانست و بر تلاش نسبت به رونق و بهبود فضای کسب و کار در واحدهای صنفی و صنعتی تاکید کرد.

عاشوری یادآور شد: این سازمان ۴۰۰ میلیارد تومان بدهی از کارفرمایان استان در خصوص حق بیمه کارگران و شاغلین واحدهای مختلف شغلی طلبکار است.

وی ادامه داد: عدم پرداخت حق بیمه براساس دستمزد واقعی و کمبود شناخت و اطلاع از مصوبات و مقررات از چالش های و مشکلات سازمان تامین اجتماعی قم است.

عاشوری در پایان از روان سازی و سهولت در خدمات رسانی بهمراه توسعه و حمایت بیشتر خدمات درمانی و رفع برخی مشکلات حوزه درمان و ارتقای وضعیت بیمارستان تامین اجتماعی امام رضا(ع) بعنوان اولویت های سالجاری یاد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه