English

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان؛

بیش از ۳۶هزار بانوی گیلانی جزو بیمه شدگان زنان خانه دار هستند

تمامی دختران بالای 18 سال و بانوان کمتر از 50 سال میتوانند با انعقاد قرارداد بیمه ای به صورت غیرحضوری و انتخاب نرخ دلخواه و پرداخت سرانه درمان از تعهدات بلندمدت و پوشش های درمانی این سازمان برخوردار شوند.

بیش از 36هزار بانوی گیلانی جزو بیمه شدگان زنان خانه دار هستند

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، علی حسین نژاد  با اشاره به اینکه در سالجاری هدفگذاری جذب بیمه پردازان جدید در گروه های خاص به منظور تحقق مفاد ماده یک قانون تامین اجتماعی و تعیین ماموریت این سازمان مبنی بر توسعه و گسترش پوشش بیمه ای در اقشار مختلف به منزله یک راهبرد اساسی به شکل جدی در دستور کار قرار دارد اظهار داشت: زنان خانه دار یکی از گروه های هدف در طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی میباشد . 

وی همچنین اذعان داشت: تا پایان بهمن ماه سال گذشته 35780 بانوی گیلانی در زمره بیمه شدگان زنان خانه دار قرار داشته اند که بی تردید این رقم در پایان سال 1400 از 36000 نفر گذشته است .  

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان افزود: تمامی دختران بالای 18 سال و بانوان کمتر از 50 سال میتوانند بدون نیاز به مراجعه ، به صورت غیرحضوری و از طریق سامانه es.tamin.ir نسبت به انعقاد قرارداد اقدام نمایند و از تعهدات بازنشستگی ، بازماندگان و ازکارافتادگی بهره مند و در صورت تمایل با پرداخت سرانه درمان از این خدمت نیز برخوردار شوند .

علی حسین نژاد با اشاره به اینکه بر اساس دستمزد جدید ابلاغی در سالجاری، انتخاب نرخ 12 درصد(بازنشستگی و فوت بعد از آن ) معادل 518 هزار تومان، انتخاب نرخ 14 درصد ( بازنشستگی و فوت قبل و بعد از آن ) معادل 604 هزار تومان و نرخ 18 درصد ( بازنشستگی، فوت و از کارافتادگی ) برابر با 777 هزار تومان است خاطر نشان ساخت متقاضیان با انتخاب و پرداخت سرانه درمان میتوانند از این پوشش نیز بهره مند گردند . 

وی در ادامه افزود: حدود 13000 نفر یعنی بیش از یک سوم بیمه شدگان این گروه به ویژه در دو سال اخیر به صورت غیرحضوری انعقاد قرار داد داشته اند و نزدیک به 23000 نفر نیز به شکل حضوری و در سال های گذشته به این جرگه پیوسته اند .

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان همچنین اذعان داشت: در پایان سال 1400 بیش از هزار و چهارصد نفر نیز در گروه بیمه دانشجویان تحت پوشش قرار داشته اند . 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه