English

رئیس ستاد ثبت نام دانش آموزان آموزش و پرورش مازندران:

دریافت هرگونه وجه در زمان ثبت نام در مدارس دولتی و هیأت امنایی ممنوع است

رئیس ستاد ثبت نام دانش آموزان آموزش و پرورش استان مازندران گفت: دریافت هرگونه وجه در زمان ثبت نام به جزء وجوه مربوط به بیمه حوادث دانش آموزی وکتب درسی در مدارس دولتی و هیأت امنایی ممنوع است.

دریافت هرگونه وجه در زمان ثبت نام در مدارس دولتی و هیأت امنایی ممنوع است

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حسین کمالی ضمن گرامیداشت هفته امامت و ولایت و خیر مقدم خدمت رئیس اداره نظارت و بازرسی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به تشکیل دبیرخانه ستاد ثبت نام دانش آموزان در خرداد ماه سال جاری در اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات استان، اظهار داشت: برای رسیدن به اهدافی که در حوزه ثبت‌نام متصور هستیم باید بر اساس برنامه‌ و رعایت تمام ساز و کارهای لازم در جهت پیشبرد اهداف گام برداریم.

وی با اشاره به اینکه ستادهای ثبت نام دانش آموزی در سه سطح استان، شهرستان، منطقه و مدرسه در خرداد ماه امسال تشکیل شد، ادامه داد: پیش بینی می‌شود در سال تحصیلی جدید، در سطح مدارس استان میزبان بیش از 47 هزار دانش آموز کلاس اولی باشیم.

رئیس ستاد ثبت نام دانش آموزان آموزش و پرورش استان مازندران بیان داشت: ستادهای ثبت نام در ادارات آموزش و پرورش سراسر استان مازندران، پاسخگوی سؤالات در زمینه ثبت‌نام دانش آموزان هستند و تأمین رضایت اولیا دانش آموزان در زمان ثبت نام جزو اصلی ترین اهداف آموزش و پرورش استان تلقی می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه