English

علی‌اصغر کرباسی:

بالاترین میزان راه آسفالت استان در اختیار تربت حیدریه است

رییس اداره راهداری تربت‌حیدریه بیان کرد: اکنون ۱۷ روستای حداقل بالای ۲۰ خانوار به میزان ۴۳ کیلومتر نیاز به آسفالت دارند و در مجموع ۷۷۰ کیلومتر راه‌های مواصلاتی شهرستان تربت حیدریه وجود دارد.

بالاترین میزان راه آسفالت استان در اختیار تربت حیدریه است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، علی‌اصغر کرباسی رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان تربت‌حیدریه اعلام کرد: هم‌اکنون میزان برخورداری راه آسفالته در تربت حیدریه ۹۸ درصد راههای مواصلاتی این شهرستان را شامل می‌شود که این شاخص از میانگین استان خراسان رضوی بالاتر است.

کرباسی ادامه داد: در حال حاضر میزان برخورداری راه آسفالته در سطح استان خراسان رضوی ۹۴.۲ درصد است و از مجموع ۷۷۰ کیلومتر راه‌های مواصلاتی شهرستان تربت حیدریه، حدود ۵۰۰ کیلومتر به راه‌های روستایی اختصاص دارد.

رییس اداره راهداری تربت‌حیدریه افزود: اکنون ۱۷ روستای حداقل بالای ۲۰ خانوار به میزان ۴۳ کیلومتر نیاز به آسفالت دارند و عملیات زیرسازی راه روستایی "کوهی" به طول ۲ هزار و ۷۰۰ متر و با صرف ۱۵ میلیارد ریال اعتبار پایان یافت.

وی متذکر شد: علاوه بر این و از محل اعتبارات داخلی عملیات لکه‌گیری با آسفالت سرد به طول ۶ هزار و ۵۰۰ مترمربع، روکش آسفالت گرم محور تربت‌حیدریه – مشهد (گردنه سبز) به طول سه کیلومتر، تیغ‌زنی و تسطیح ۱۷۰ کیلومتر از راه‌های روستایی شنی، اجرای ۸۰ کیلومتر اصلاح شیب شیروانی راه، شانه‌سازی راه به طول ۵۶ کیلومتر، زیرسازی و آسفالت پل ورودی کدکن، زیرسازی و آسفالت راه روستایی ترقی به طول چهار کیلومتر انجام شد.

رییس اداره راهداری تربت‌حیدریه تصریح کرد: لایروبی و پاکسازی راه‌ها بعد از سیلاب‌های فصلی به طول ۲۰۰ کیلومتر، شروع عملیات زیرسازی رمپ‌های ورودی و خروجی راه روستایی ترقی به طول ۳۰۰ متر از جمله این موارد بوده است.

وی اضافه کرد: همچنین انجام ۱۵ مرحله گشت شبانه راهداری به منظور کنترل روشنایی تونل رباط سنگ و گردنه سبز و گردنه خماری و کنترل ترافیک در طول محورهای شهرستان تربت‌حیدریه از دیگر اقدامات انجام شده در این زمینه بوده است.

رییس اداره راهداری تربت‌حیدریه تاکید کرد: اقدامات اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان تربت‌حیدریه در راستای صیانت از حریم راهها شامل جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز، عبور تاسیسات زیربنایی، جمع‌آوری بنرها و تابلوهای غیر مجاز به تعداد ۱۱۰ مورد به تبیین اقدامات حوزه ایمنی و حریم راهها بوده است.

کرباسی یادآور شد: تعویض، مرمت و نصب ۲۶۰ شاخه گاردریل و ایمن‌سازی آنها، تهیه، نصب، مرمت و رنگ‌آمیزی ۳۲۰ عدد تابلو اخطاری،انتظامی و اخباری، رنگ‌آمیزی ۹۰ مترمربع سرعت‌گاهها، تعمیرات جزیی و نگهداری ۴۵ دستگاه پل بخشی از اقدامات راهداران ما در زمینه تامین و نگهداری از تاسیسات جاده‌ای این شهرستان بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه