English

احسان کامرانی مطرح کرد؛

پیشگیری و آموزش مقدم بر مبارزه سخت

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: در حوزه مبارزه با مواد مخدر معتقدم علاوه بر مبارزات سخت، باید پیشگیری و آموزش در تقدم باشد.

پیشگیری و آموزش مقدم بر مبارزه سخت

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، احسان کامرانی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در نشست خبری به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: در حوزه مبارزه با مواد مخدر معتقدم علاوه بر مبارزات سخت، باید پیشگیری و آموزش در تقدم باشد.
کامرانی با اشاره به شهادت نیروهای انتظامی در مبارزه با مواد مخدر طی سالیان اخیر گفت: اگر بتوانیم در حوزه پیشگیری و آموزش به نحو مطلوب عمل کنیم می‌توانیم شاهد کاهش قاچاق مواد مخدر در سطح هرمزگان باشیم.
وی بیان داشت: باید در این زمینه به شکل عملیاتی کارها و برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گیرد تا نیروهای خدوم انتظامی کمتر در معرض خطر قرار بگیرند و جوانان نیز کمتر به اعتیاد دچار شوند.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان تصریح کرد: رسانه‌ها هم نقش تعیین‌کننده و مفیدی در حوزه‌های پیشگیری و همکاری و هم‌فکری با پلیس و دستگاه‌های متولی دارند که می‌توان از این ابزار مهم نیز برای کنترل حجم قاچاق مواد مخدر بهره برد.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه