English

مدیرکل کمیته امداد مازندران:

بیش از ۱۷ هزار فرصت شغلی برای مددجویان ایجاد می‌شود

مدیرکل کمیته امداد مازندران در دیدار با فرماندار سوادکوه شمالی گفت: دو هزار 700 نفر از ایتام و تقریباً 10 هزار نفر از فرزندان طرح محسنین تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و حامیان نیکوکار در بخش‌های مختلف به فرزندان معنوی خود کمک می کنند.

بیش از 17 هزار فرصت شغلی برای مددجویان ایجاد می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حجت الاسلام بشیر عالیشاه اظهار داشت: 12 هزار دانش آموز و هزار و 600 دانشجوی تحت حمایت در استان از خدمات این نهاد برخوردارند.

وی ادامه داد: به سه هزار و 700 نفر بیمار صعب‌العلاج تحت حمایت نیز خدمات ارائه می شود.

مدیرکل کمیته امداد مازندران تصریح کرد: خدمات فرهنگی، درمانی، عمرانی، اشتغال، حمایتی به افراد تحت حمایت ارائه می شود و سیاست راهبردی کمیته امداد توانمندسازی مددجویان است.

وی با بیان اینکه به دو گروه خانواده های تحت حمایت، خانواده‌های ناتوان و بازتوان خدمات ارائه می شود، بیان داشت: به خانواده‌های ناتوان خدماتی مانند مستمری، حمایتی، کمک‌های مؤمنانه و... ارائه می‌شود و برای خانواده‌های بازتوان زمینه خودکفایی و اشتغال آنها فراهم می‌‌شود.

حجت الاسلام عالیشاه گفت: در کمیته امداد فرایند اشتغال در حال انجام بوده و آموزش‌های مهارتی، استعدادسنجی و در نهایت اجرای طرح‌های اشتغال از جمله موارد است.

وی عنوان داشت: کمیته امداد در بخش اشتغال و تسهیلات رتبه برتر کشور را دارد و سال گذشته 11 هزار و 800 فرصت شغلی برای مددجویان ایجاد و صد در صد اعتبارات جذب شد.

مدیرکل کمیته امداد مازندران یادآور شد: امسال هم 17 هزار و 500 فرصت شغلی برای مددجویان با اعتباری بالغ بر 800 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

وی ابراز داشت: باید با تعامل و همدلی در راستای توانمندسازی مددجویان تلاش کنیم.

حجت الاسلام عالیشاه افزود: ساخت هزار و 300 واحد مسکن مددجویی در دست اقدام است و تلاش می کنیم تا با اقدامات جهادی این واحد‌های مسکونی آماده شود.

فرماندار سوادکوه شمالی نیز در این دیدار گفت: اقدامات خوبی در کمیته امداد برای خدمت‌رسانی به نیازمندان انجام می شود.

پیر فلکی افزود: خدمت رسانی به نیازمندان و جلب رضایت آنها، توفیق است و همه باید در این مسیر گام برداریم.

وی ادامه داد: کمیته امداد طی این سال‌ها با برنامه‌‌ریزی مناسب در کمک به نیازمندان و خودکفایی آنان، اقدامات مطلوبی انجام داده است.

فرماندار سوادکوه شمالی نسبت به مشارکت و همکاری با کمیته امداد در راستای کمک به نیازمندان اعلام آمادگی کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه