English

مدیرکل کمیته امداد مازندران:

امسال ۱۷ هزار فرصت شغلی برای مددجویان استان ایجاد می شود

مدیرکل کمیته امداد مازندران گفت: امسال 800 میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد 17 هزار فرصت شغلی مددجویان استان در نظر گرفته شده است.

امسال 17 هزار فرصت شغلی برای مددجویان استان ایجاد می شود

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حجت الاسلام بشیر عالیشاه در این همایش اظهار داشت: سیاست راهبردی کمیته امداد توانمندسازی مددجویان است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه سال گذشته 100 درصد اعتبار اشتغال جذب شد، ادامه داد: در سطح استان 80 هزار خانوار، تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره مند هستند.

مدیرکل کمیته امداد مازندران تصریح کرد: مددجویان تحت حمایت به دو گروه ناتوان و بازتوان تقسیم می شوند و برای گروه بازتوان، از نظر کار آفرینی، فنی و حرفه ای با استفاده از اساتید، آموزش ارائه می شود.

وی افزود: سال گذشته 11 هزار و 700 فرصت شغلی با اعتباری به ارزش 440 میلیارد تومان ایجاد شد.

حجت الاسلام عالیشاه گفت: امسال 800 میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد 17 هزار فرصت شغلی مددجویان استان در نظر گرفته شده است.

وی ابراز داشت: اسفند ماه سال گذشته به سه هزار نفر وام قرض الحسنه امداد ولایت پرداخت شد.

مدیرکل کمیته امداد مازندران اظهار داشت: با کمک خیران سال گذشته هشت هزار و 400 دستگاه لوازم خانگی به نیازمندان اهدا شد.

وی با اشاره به اینکه 521 واحد مسکن مددجویی به بهره برداری رسید، بیان داشت: هزار و 500 مددجو در استان فاقد زمین برای ساخت مسکن هستند که با کمک می خیران در تلاش هستیم تا زمین برای ساخت واحد مسکونی این افراد فراهم شود.

حجت‌الاسلام عالیشاه با تقدیر از همراهی بانک های عامل استان در راستای توانمندسازی مددجویان و نیازمندان گفت: ارائه خدمات به مددجویان و  نیازمندان باید با سعه صدر، اخلاقی خوش و حفظ شأن و کرامت آنان همراه باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه