English

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اصفهان خبر داد:

ایجاد فرصت های شغلی جدید با هدف توسعه صنایع دانش بنیان / ایجاد بیش از ۱۸ هزار فرصت شغلی در سال گذشته

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اصفهان گفت: با ایجاد بیش از ۱۸ هزار فرصت شغلی در سال گذشته، ۵۰۴ میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان استان اصفهان پرداخت شد.

ایجاد فرصت های شغلی جدید با هدف توسعه صنایع دانش بنیان / ایجاد بیش از ۱۸ هزار فرصت شغلی در سال گذشته

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، احمد رضایی با ارائه گزارش عملکرد این حوزه اظهار داشت: سال گذشته برای ایجاد بیش از ۱۸ هزار اشتغال، ۵۰۴ میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان پرداخت و تحقق صد در صدی تعهد فرصت شغلی فراهم شد.

وی با بیان اینکه در سال گذشته اقدامات موثری برای خودکفایی مددجویان انجام شد، ادامه داد: در بین طرح های اجرا شده، ۲هزار و ۷۸۳ طرح با برنامه ریزی، نظارت و حمایت این نهاد به خودکفایی رسیدند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به روند تحقق فرصت شغلی تعریف شده در سال جدید، افزود: با توجه شعار سال، تکمیل بانک اطلاعاتی دانشجویان فارغ التحصیل و حمایت از صاحبان ایده و دانشجویان نخبه با طرح های دانش بنیان از برنامه های در حال پیگیری می باشد.

رضایی معرفی این دسته از مددجویان به صندوق نوید و استارت آپ های شتاب دهنده را از دیگر برنامه های سال اعلام کرد و گفت: ایجاد ۳۲ هزار فرصت شغلی جدید با بهره گیری از ظرفیت موسسات کاریابی، شرکت های سرمایه گذار، فعالان اقتصادی و تقویت و توسعه تسهیلات مددجویان توسط بانک های عامل با هدف ایجاد صنایع خلاق و دانش بنیان از مهمترین اقدامات امسال خواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه