English

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران:

به ترنمی از جنس جنگ نرم نیاز داریم

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: امروز با جنگ پیچیده‌تری مواجه هستیم و به ترنمی از جنس جنگ نرم نیاز داریم همین سرود «سلام فرمانده» تجلی موفقی از این سرودها است.

به ترنمی از جنس جنگ نرم نیاز داریم

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، روح الله سلگی در آئین چهارمین جشنواره ملی «ترنم فتح» که با حضور مسئولان کشوری در دانشگاه علوم دریایی امام (ره) نوشهر برگزار شد با اشاره به اینکه دفاع مقدس دارای زوایای مختلفی است، اظهار داشت: یکی از حلقه‌های نقش آفرین در ایجاد حس حماسی، موسیقی حماسی بود.

وی ادامه داد: ما فراموش نمی‌کنیم در زمان دفاع مقدس که حتی سیم خاردار وارد می‌کردیم به همان اندازه با دست خالی در حوزه موسیقی توانایی ما هم کمرنگ بود

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران گفت: امروز یکی از نقاط عطف ما در نوحه سرایی‌های در دفاع مقدس مربوط به مرحوم اکبر شریعت که «کربلا کربلا ما داریم می‌آییم» را اجرا کرد و این اوج روایتی بود از همه اتفاقاتی که در این انقلاب افتاده بود و یک روایت خوانی بود.

وی عنوان داشت: مظلومیت دفاع مقدس خودمان را می‌توانیم در نوحه یا متن این شعر ببینیم و بشنویم و بسیار بسیار اثرگذار بود.

سلگی بیان داشت: امروز با جنگ پیچیده‌تری مواجه هستیم و به ترنمی از جنس جنگ نرم نیاز داریم همین سرود «سلام فرمانده» تجلی موفقی از این سرودها است که این روزها یک موج بزرگ و فضای انسجام آفرین وحدت آفرین برای مردم عزیز ایران شکل داده است.

وی تأکید کرد: امروز در شرایط فعلی کشور و در حوزه‌ای که هستیم باید متناسب با آن، به توطئه‌های دشمن با زبان هنر پاسخ دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه