English

مسئول کانون خدمت رضوی شهرستان خمینی شهر اعلام کرد:

"خدمت کریمانه، جهاد عالمانه" شعار کاروان زیر سایه خورشید

مسئول کانون خدمت رضوی شهرستان خمینی شهر گفت: خادمان حرم استان قدس رضوی امسال با شعار خدمت کریمانه جهاد عالمانه در بین مردم حضور یافتند.

"خدمت کریمانه، جهاد عالمانه" شعار  کاروان زیر سایه خورشید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، سید محمد باقر محمدی در خصوص حضور کاروان زیر سایه خورشید در دهه کرامت در استان ها و شهرهای مختلف کشور اظهار کرد: خادمان علی ابن موسی الرضا( ع) با پرچم حرم مطهر ‌سفیر مردمانی می شوند که توفیق حضور در حرم امام هشتم را ندارند .

مسئول کانون خدمت رضوی به برنامه های کاروان زیر سایه خورشید اشاره کردوتشریح نمود: در دوران کرونا اجرای برنامه های فرهنگی کنسل و به فضل خدا و امام هشتم امسال در سطح کشور اجرایی شد.

وی در ادامه توضیح داد: با حضور خادمان امام رئوف به منزلی رفتیم که حدود ۳۰ سال برنامه روضه خوانی و جشن برای ائمه اطهار برگزار می کند وسپس به امامزاده شاه ابوالحسن دستگرد حضور پیدا کردیم و پس از مداحی و سخنرانی غبار روبی شهدای گلزار محله اندان انجام شد و از یکی از پیر غلامان امام حسین( ع) تجلیلی به عمل آمد.

محمدی در بازدید از بیماران ،بیمارستان نه دی توضیح داد: در حاشیه دیدار با بیماران ، مادری گریه کنان آمد و گفت: پسرم را برای عمل جراحی به بخش جراحی هدایت می کردند که به من گفت مادر نگران نباش، امام رضا( ع)به اینجا می آید و من شفایم را می‌گیرم.

همچنین یک جوان افغان سرگذشت خود که چگونه با توسل و اعتماد به اهل‌بیت( ع)حوائج خود را از این خاندان فضل و کرم گرفته است برای حضار تعریف کرد؛ جوانی که سال ها فرزندی نداشته و به کرم حضرت ابوالفضل خداوند سه فرزند به او عنایت می کند و حتی شفای فرزند بیمارش که امیدی به زنده بودن او نبوده از امامان کریم می گیرد.

مسئول کانون خدمت رضوی شهرستان خمینی شهر به توضیح ادامه برنامه خادمان پرداخت و افزود: با حضور در مسجد نور فروشان ، دارالقرآن رضوی با حضور روحانیون و مردم محل و خادمان استان علی ابن موسی الرضا(ع) افتتاح و از زورخانه امام رضا(ع) در همین محل بازدیدی به عمل آمد.

وی از حضور بر سر مزار شهید جواد محمدی که از  شهدای مدافع حرم شهر درچه است سخن گفت و ادامه داد: همزمان با سالگرد شهید جواد محمدی بر سر مزار این شهید حضور یافته و برنامه مداحی و سخنرانی خادمان حرم با حضور مردم ولایی شهر درچه صورت گرفت.

محمدی در ادامه بیان کرد: از خانواده شهید سعیدی دیداری به عمل آمد و از یک کارگاه خیاطی زنان بی سرپرست در شهر درچه بازدید شد.

مسئول کانون خدمت رضوی شهرستان در پایان گفت : خادمان حرم امام رئوف امسال با شعار جهاد عالمانه ،خدمت کریمانه در بین اقشار مختلف مردم حضور پیدا کردند.

کاروان زیر سایه خورشید

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه