English

رئیس پلیس راه مازندران:

محور هراز مسدود شد

رئیس پلیس راه استان مازندران از انسداد محور هراز از 22 خرداد 1401 تا 25 خرداد 1401 به صورت مقطعی از ساعت 8 صبح الی ساعت 5 عصر به دلیل اجرای عملیات کارگاهی خبر داد.

محور هراز مسدود شد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سرهنگ یدالله جهانتاب در تشریح این خبر اظهار داشت: به منظور اجرای عملیات کارگاهی اعم از احداث یک دستگاه آب رو، ایجاد کانال هدایت آب، تیرگذاری پل استراباکو و قطع درختان خطرآفرین در محور هراز، محدودیت های ترافیکی در این محور به اجرا در خواهد آمد.

وی با اشاره به اینکه تردد وسایل نقلیه از 22 خرداد 1401 تا 25 خرداد 1401 به صورت مقطعی از ساعت 8 صبح الی ساعت 5 عصر در این محور ممنوع است، ادامه داد: از محدوده پارک جنگلی آمل تا ابتهاج در کیلومتر 20 الی 64، عملیات احداث یک دستگاه آب رو و کانال هدایت آب و تیرگذاری پل استراباکو و از کیلومتر 1 تا 13 محدوده «پارک جنگلی آمل تا پیچ کلرد» قطع درختان خطرآفرین انجام خواهد شد.

رئیس پلیس راه استان مازندران تصریح کرد: رانندگانی که قصد تردد در این محور را دارند ضمن مدیریت سفر خود می توانند از محورهای جایگزین فیروزکوه و چالوس تردد کنند.

وی از رانندگان وسایل نقلیه خواست در زمان اعمال محدودیت با صبر و حوصله و رعایت قوانین و مقررات پلیس راهور و عوامل راهداری را در اجرای مأموریت یاری کنند و در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره های21824420 و 21824434 پلیس راه استان با پیش شماره 011 تماس بگیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه