English

حاجی بابایی بیان کرد:

شتاب دراجرا و تکمیل طرحهای عمرانی نیمه‌ تمام کشور

رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با پیگیری نمایندگان مجلس امسال اجرای طرح‌های نیمه‌تمام فعال تر شده است و برای سال آینده نیز بودجه کافی برای آنها اختصاص خواهد یافت.

شتاب دراجرا و تکمیل طرحهای عمرانی نیمه‌ تمام کشور

به گزارش خبرگزاری موج، حمیدرضا حاجی بابایی رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در سخنانی در سبزوار عنوان کرد: اجرا و تکمیل طرح‌های عمرانی نیمه‌تمام در سطح کشور با تخصیص اعتبارات شتاب خواهد گرفت.

حاجی بابایی این سخنان را در حاشیه بازدید از طرحهای عمرانی شهرستان سبزوار در غرب استان خراسان رضوی اظهار داشت و ادامه داد: تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام از اولویت های اصلی دولت و مجلس است.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی همچنین اضافه کرد: با پیگیری نمایندگان مجلس امسال اجرای طرح‌های نیمه‌تمام فعال تر شده است و برای سال آینده نیز بودجه کافی برای آنها اختصاص خواهد یافت.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: باید با کمک به پیشرفت طرح‌های نیمه تمام، این اطمینان بخشی برای مردم حاصل شود که این طرحها طی بازه ۲ تا سه ساله تکمیل شده و به بهره برداری می رسند.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی یادآور شد: شهرستان سبزوار به لحاظ موقعیت جغرافیایی و ارتباطی از جایگاه خاصی برخوردار است که این شرایط ایجاب می کند این کوتاهی که اکنون در تکمیل طرحهای عمرانی آن وجود دارد و حق مردم نیست، برطرف شود.

حاجی بابایی همچنین در سفر به سبزوار ضمن دیدار با تشکل های فرهنگی، از برخی طرحهای نیمه تمام شهرستان شامل باند دوم مسیر جاده‌ای سبزوار - اسفراین، جاده سبزوار- خوشاب، راه آهن سبزوار و ورزشگاه ۱۵ هزار نفری این شهرستان دیدن کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه