English

پیش بینی وضعیت جوی و دریایی هرمزگان

بنابراعلام اداره کل هواشناسی استان هرمزگان، طی روز جاری، گرد وغبار و کاهش دید، پدیده شاخص هرمزگان به ویژه در مناطق غربی خواهد بود.

پیش بینی وضعیت جوی و دریایی هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، براساس تحلیل نقشه های هواشناسی استان هرمزگان، با تاثیر یک توده گرد وغبار در خلیج فارس، طی ساعات آینده، آسمان مناطق غربی استان غبارآلود پیش بینی می شود که به تدریج  تا روز چهارشنبه در اغلب نقاط  استان گرد وغبار سبب کاهش میدان دید افقی خواهد شد.
با توجه به صدور هشدار هواشناسی، از ساعات ظهر، با وزش بادهای شمال غربی تا جنوب غربی، دریا به ویژه در جزایر غربی، نسبتا مواج خواهد شد، شدت وزش باد در جزایر غربی (کیش و لاوان) و نقاطی از تنگه ی هرمز، در محدوده ی 40 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.
گفتنی است وزش باد نسبتا شدید و مواج بودن دریا تا پایان هفته جاری در مناطق دریایی استان، به ویژه جزایر غربی مورد انتظار است.
لازم بذکر است به لحاظ دمایی، در مناطق غربی استان، افزایش 1تا 2 درجه ای دما مورد انتظار است.
به گفته اداره کل هواشناسی استان هرمزگان، توصیه می شود با توجه به غبارآلود شدن هوا، به ویژه در مناطق غربی استان، گروه های حساس از قرار گیری در فضای باز خودداری نمایند و نیز با توجه به مواج شدن دریا، ضمن خودداری از تردد شناورهای سبک، تمهیدات لازم در تردد کشتی های مسافربری و تجاری صورت پذیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه